Molicel P45B eerste bevindingen

Discussie in 'Accu & laad techniek' gestart door Witwas, 3 apr 2023.

  1. Mugen MRX-3

    Mugen MRX-3

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    3.124
    Locatie:
    Thuis
    ik heb een EDF jet die nog niet gevlogen heeft en twijfel nog n beetje of 6S1P voldoende is, vandaar 7S1P
    nog mooier is 6S2P maar dat kan ik niet kwijt in de romp........
     
  2. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.267
    Locatie:
    Putten
    7S is wel lastiger weer te laden en uit ervaring heb ik al eens een edf motor rokend zien opgaan , mijn ervaringen tot nu toe zijn dat tot rond de 70A met 1p prima met 2p heb ik ook geprobeerd het gaat wel maar ik mis de punch in de lion , en ze werden toch wel erg heet met de 120A , inmiddels wel in de Avionik de 5S zitten met grotere romp ,die start met rond de 90A en eenmaal op toeren rond de 55-60A en dan heb je ook lange vliegtijden, of hij dan net de punch mist weegt niet op tegen de paar km meer .
    In de Mini-Hawk heb ik inmiddels meer dan 100 vluchten gemaakt en die zitten nog steeds rond de 70A , dus prima.
    Die nieuwe cel zou dan net het laatste beetje goedmaken.
    7S ga ik niet proberen omdat ik laad op het veld en 7S gaat dan niet heb er ook geen lader voor en 3,4 pakketten is mij teveel rompslomp, moet wel een klein beetje makkelijk zijn .
    Bij Hk zijn de 6S 5000mah 60C nu in de opruiming voor 40euro heb je een 6S pakket ik zou daar eerst mee vliegen in je edf .

    mvg Andre
     

Deel Deze Pagina