Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu liep ik net nog wel tegen een ander probleem aan,pinion gear is zo afgesleten als maar kan.(tanden volledig puntig geworden)
Geluk dat ik het nu opmerk voor die weer mijn spur begint op te vreten...Maar heb sinds die nieuwe tandwielen 4-5 keer 2 lipo's leeg gereden,hoe kan mijn pinion zo snel slijten? Of is die lrp pinion kwaliteit gewoon k*t?
Gearmesh is zeker goed,rolt allemaal zeer soepel.Beter tamiya pinions nemen dan?
dat schroefdraad gaat wel vreten he... zo sloop je je ophanging ook. daar gaat dus erg veel speling op komen. waarom pak je niet gewoon een stuk rvs lasdraad of massief messing waar je even schroefdraad op tapt met een snijplaatje van 2 euro 50?
Gehard alu kan net zo slijtvast zijn als staal. In principe heeft spur meer te lijden dan pinion. Had je nu wel of niet een kapje over de tandwielen? Dat zou anders kunnen verklaren waarom het zo is ingesleten.
Hoi,
Kan iemand me vertellen of de LRP A.I. Automatic Runner Reverse regelaars betrouwbaar zijn als ze snel vooruit achteruit moeten kunnen schakelen? Het is voor een tanksturing waarbij je dus met de wielen stuurt.
Mathijs is weer hier heb ik gezien,die week is toch snel gegaan zeg![]()
weekje is blijkbaar goed bevallen, ik voel een 2e aankomen: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Zo ziet mijn tandwiel er toch niet uit. En dat terwijl, nu ik op lipo rij, de transmissie toch flink wat te verduren krijgt, gezien de inmiddels iets getwiste dogbones, en de deukjes in de sleuf waar de cardan in valt. En je spur is nog wel gaaf?