UPDATE 3-6-2013
Na circa 65 lipo Packs op 2S en flink (mis)bruik, een kleine slijtage update.
schokbrekers nog kurk droog
Pinion en gear in goede staat
dogbones in goede staat, alleen de dogbone vanaf het middendiff. naar achter heeft wat slijtage , netzoals de Diff cup .
Nu was ik aan het begin een beetje sceptisch tov de duurzaamheid van HPI , echter was mijn ervaring met de XS , dat er regelmatig diff cup's en dogbones doorheen gingen en dat de pinion snel ingesleten cq versleten was .
Maar als ik dit zo zie van de WR8 is dat een stuk beter , beide auto's op 2S lipo's gereden, beide met de zelfde motor /esc combo en redelijke dezelfde ondergronden en rijstijlen gehanteerd , hoewel dat erg moeilijk is om echt te vergelijken .
Qwa slijtage ben ik beste tevree , als je de dogbones e.d ziet , ook de diff's lekken niet , en voelen nog aan dat er zeker nog olie in zit .
Schokbrekers doen nog goed hun werk , en buiten de draagarmen aan de bovenzijde , die ik 3 keer heb gebroken en de front hub's , mijn eigen schuld , vindt ik het een redelijk goede auto qwa slijtage ....
