Vandaag kreeg ik mail over het onderstaande. Check je GPS module goed en neem zo nodig actie. Dit ter info; DJI-Innovations | Announcement.
nog meer stickeys... moet nu al bijna de hele pagina naar benden bladeren om een niet sticky post te vinden.
helemaal mee eens dutch!! en zoals bijvoorbeeld de dji props, dat is al lang niet meer van toepassing dus kan ook wel wer weg uit de stickys lijkt me...
Dit is in ieder geval nu wel even belangrijk nieuws en zou tijdelijk wel sticky mogen zijn. Maar ik denk dat er inmiddels zoveel DJI informatie aanwezig is dat een soort van ubertopic mij nog de beste oplossing lijkt. Waar alles is gebundeld etc. Een beetje zoals ze op tweakers veel te werk gaan.
Heb hier laats nog 2 dji kits gehad om in elkaar te zetten, en deze waren via de normlale kanalen aangeschat en daar zaten nog de oude props bij, de niet verstevigde... Anders even een update maken, als je een foto heb van de verstevigde ? Dan kan men zelf zo zien of het nodig is of niet..
Hi Dear customer: We apologize for inconvenience, and we should do much better. Below is more information for you. Firstly, you need confirm your GPS is older version or new version, you can click http://www.dji-innovations.com/compass/submit_rma/?utm_source=dji_web&utm_medium=homepage_kv&utm_campaign=compass_firmware_bug_form to Check your GPS is affected or not. If your GPS is affected, you can send GPS to local dealer or your Dealer, dealer will collect and send to DJI, meanwhile, before your GPS get firmware upgraded, and you can fly your copter with Attitude mode, it's safe. We will give you more instructions and thanks for your understanding. DJI Support Team. 20, Oct, 2012
terugroep-aktie-wookong-gps-modules graag deze sluiten meer info voor de nederlandse en belgische klanten op andere topic kijken.
Het is me niet zo duidelijk , heb je daar met de naza ook problemen mee? Of is het enkel met de wookong? Heb namelijk een Gps waar niet OK bijstaat!