Via via heb ik gehoord dat er een goede leverancier van koolstof in de omgeving van Woerden schijnt te bestaan. Deze zou ook cursussen geven. Vooral in het laatste ben ik heel benieuwd. Kent iemand dit bedrijf? De eigenaar schijnt Tom of Ton te heten, verder heb ik niks kunnen vinden. Bedankt alvast! Steff PS een adres van een website misschien?
In de buurt van Woerden ken ik zo niets. Polyservice zit in Nieuwerkerk, maar doet geen cursussen. En de eigenaar heet IJssel Coatings, directeur Gerard Lok. Lunar Labs doet cursussen en levert je ook wel koolstof, maar de eigenaar heet Claudio Cabaca. Maar anders gezegd: -wat voor koolstof zoek je? -wat voor cursus zoek je? Het meeste aan koolstof kan ik wel voor je regelen in kleinere hoeveelheden (een afrolmechanisme om kleine rollen te maken van 100 meter rollen komt eraan), en aan cursussen doen we momenteel Acrylic One cursussen, maar ik ben niet ongenegen om een cursus epoxy / koolstof / vacuum in elkaar te zetten en te geven. Herman www.cesense.nl
Hebben we vanuit composietforum/polyestershoppen.nl ook al aan zitten denken maarja, geen fatsoenlijke ruimte.. (ik ben nu met een soort mini handboek bezig, hoef ik de klanten niet alles tienduizend keer uit te leggen, stuur ik gewoon een pdfje ) Koolstof: Ik bestel uit duitsland, hptextiles, een van de goedkoopste die ik ken, en ze leveren mooie spullen
Heb even zitten kijken naar de prijzen van HP Textiles. Voor die prijzen wil ik het ook wel leveren. Ik zit alleen op mijn afrolmechanisme te wachten om koolstof, glas en vacuummaterialen fatsoenlijk te kunnen afrollen op kortere rolletjes (vanaf 5 lm of zo)
ach, vanaf ongeveer 20-25 euro per m2 vanaf een meter of 10, doen ze het toch wat beter dan polyservice weefsel is zowieso duur, legsels zijn goedkoper
Het meeste aan koolstof kan ik wel voor je regelen in kleinere hoeveelheden (een afrolmechanisme om kleine rollen te maken van 100 meter rollen komt eraan) wat moet je in godsnaam met 100 meter, ik koop ze via E BAY DE, in kleine hoeveelheden , soms wel niet de beste kwaliteit maar wel bruikbaar voor mijn doeleinden
Mag ik vragen bij wie je koopt via Ebay? (linkje) Ik kan namelijk alleen rollen van 100m vinden op ebay of anders alleen heel zware koolstof. groet, Theo
eBay Shop - Kasse17: Wir verkaufen Pinsel- Laminierrollersets, Carbongelege, Modellbau. daar kun je ook een beschrijving zien.. en hier ook nog een filmpje http://users.skynet.be/bs712776/carbon_weefsel.htm
Hehe, de Ebayshop van HP Textiles... Wat je met 100 meter moet? Tsja, je werkt bij een groothandel of niet. Meeste materialen worden groot ingekocht, container, tankwagen, dat soort dingen. Een aantal van onze klanten heeft 5 of zelfs meer tanks staan, waar in elke tank 20.000 kg hars kan. Reken maar uit...
ik gok dat het bosch poleyster uit mijdrecht nog wel is geweest kan zijn. de oude eigenaar (oudere man) heeft veel met carbon gewerkt en gaf dacht ik ook zo nu en dan een korte cursus in. maar das alweer 5 jaar terug als het niet langer is. De beste man is helaas overleden.
ik weet niet of deze bestaat in Nederland : Carbon weefsel www.vosschemie.be winkels in Gent en Brugge ( die ik weet )
Bosch zou idd wel kunnen. Maar om duidelijke redenen had ik die niet meer in mijn gedachten meegenomen. Hij kwam geloof ik bij Polyhout vandaan. maar dat is al veel langer weg.