Wij zijn op zoek naar een stukje grond om een heli clubje op te richten en hebben al enkele perseeltjes op het oog in de regio tussen kortrijk en izegem. Zijn er in deze streek nog mensen op zoek naar een club?? We weten niet of we alles goedgekeurd zullen krijgen, maar we kunnen maar proberen hé.
nu heb ik een voetbalterrein en een lap grond van den boer in gullegem dus plaats genoeg,maar alleen is ook maar alleen. club zie ik wel zitten. ps sjek pb
Succes met de zoektocht en hopelijks lukt het zonder problemen maar ik vrees ! Indien het lukt ben ik kanidaat lid .
Ik ben ook wel nieuwsgierig... Misschien een google-map linkje naar het stukje grond? Zelf ben ik van Ledegem.
Hey hey, alhoewel ik mijn vaste vliegstekken heb, kom ik zeker af als jullie club aan de nodige licenties geraakt... hopelijk ook voor benzine aangedreven toestellen. Een goeie vriend van mij is onlangs in de buurt van Enghien een nieuwe club gestart. Aan de andere zijde van de taalgrens is het blijkbaar geen probleem om anno 2010 met een club te beginnen. Het initiatief kwam ginds zelfs voor een groot stuk van het lokale bestuur zelf... Heligroeten en hopelijk tot gauw, Nick
Hallo, ik had al geruchten gehoord dat er een club in de maak is in de streek van lendelede, hoe zit het nu juist met die club? En zou er ook plaats zijn voor vliegtuigen?
alle nodige vergunningen zijn binnen de voor club. Locatie: Rijksweg N36 thv kilometerpaal 25.0, Lendelede. Het is een helikopterclub, genaamd EP Heli Fun.
Oh, da's pas goed nieuws Is er iets van "openingsuren" of tijdstippen waarop je een grote kans hebt dat je er mensen vindt? Grtz, Koen
Snel een site in elkaar draaien, al was het maar provisorisch/primitief, met de belangrijkste gegevens.
er is reeds een site online, staat nog niet op punt, maar wordt aan gewerkt ep-helifun.be | RC Powered helicopters Er zijn reeds 28 leden ingeschreven... De grootste bezetting is elke zaterdag + zondagnamiddag, de maandag wordt er ook vaak gevlogen...
Hey! ik zie dat het een drupal (of toch joomla?) website wordt, klopt dit? Ik heb mijn volledige site in joomla opgebouwd en wil je gerust wel helpen ... ik ben compleet nieuw in de RC wereld (vandaag mijn eerste gekocht ).