Elektor test: stroomtangen voor hoge stromen

Mooi,

Was al een beetje aan het zoeken naar een tangetje maar niet niet veel kunnen vinden.
Beetje jammer alleen dat ik het niet kan lezen.

Gr. Dennis

Laatst bewerkt:
Zoiets noemen ze bij ons een ampère tang, zijn soms handig want je kunt die gewoon over een van de draden van je motor of regelaar zetten en gelijk de stroom meten zonder draden los te maken.

Mag ik dan vragen wat de waarde van dit draadje is?
Je zet hier een linkje neer en wij kunnen er niets mee.

Als ik het zo moet zien, is het reclame, en dat mag hier niet.
En dat zou Ron ook niet doen volgens mij.

Probleem hier in de stad is dat je verdomd weinig kan krijgen aan bladen. Maar kan eens kijken...of in de winkel lezen als ie niet in het cellofaan zit :mrgreen:

Heb bij mijn hobby auto 1:1 300mA lekstroom maar kan het niet zo snel vinden. Wel op welke groep maar niet welke gebruiker dus daar zou het ook wel handig voor zijn. En natuurlijk voor de elektro modelletjes. Watts interesseren me niet zo. En toch verander je wat in het circuit dus heb je al een afwijking. Beter ampèretang en een volt meter.

Hier in het dorp Druten ligt ie gewoon bij de Bruna in de schappen. Dan moeten ze in de wereldstad Tiel toch zeker te vinden zijn Dennis ;)
Of in de bibliotheek kopie maken, of gewoon bladeren/lezen in de winkel.

@Bert
Je moest eens weten hoeveel 'reclame' ik hier al gemaakt heb voor (nieuwe) elektromotor- en regelaar-fabrikanten of voor Aldi specials.

Laatst bewerkt:
Zal van de week even kijken.
Paar jaar geleden wou ik een editie van RCM&E hebben maar die was nergens te vinden. Vandaar.

Back