Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben nu bezig met mn eigen startkist te ontwerpen. Daarom wil ik van jullie zien hoe hij dr uit ziet, waarom en waar je rekening mee moet houden bij het ontwerpen. Ik zou zowel brandstof als electro willen zien.
Die startkist zoals Joost hem heeft kun je voor beide doeleinden gebruiken.
Als ik alleen electro meeneem naar het veld dan heb ik een grote boodschappen krat op wieltjes en daar zit dan alles in van een grote 12 volt auto accu tot de laders en het gereedschapskoffertje. Het zenderkoffer kan ik er soms nog bovenop leggen om te vervoeren.
zoals je wellicht wel weet is de kist origineel een platenbak die gebruikt wordt door DJ's ... (kost ongeveer 100 EUR) het startpanel heeft mijn modelbouwwinkel ingebouwd (antwerpheli.com) de rest van de darmpjes en kabeltjes heb ik zelf ingebouwd
In navolging van foto's gepost hoger in het forum hierbij de inhoud van mijn startkist ...
5l bus helimix 5% nitro (blauw)
BMI starter
protech pompje
12V batterij (komt uit een grasmachine)
schakelaar
een aantaal darmpjes en draadjes om de boel te verbinden
ISO betadine => voor in het geval de heli moest bijten :twisted: