Vragen in inzake "gebruikte" aankoop Inspire

Beste vliegers,

Ik ben op zoek naar een "relatief weinig gebruikt / als nieuw" DJI Inspire. Eerlijkgezegd wil ik gewoon wat $$ besparen ;).

Zijn er dingen waar ik op moet letten naast alle gebruikelijke?

Vindt er mar eens een te koop.... Dan liefst nog 1 die niet gecrashed is.
Neem anders iemand mee met wat meer ervaring. Zo dat de kans datje andermans problemen koopt, een stuk kleiner is.;)

Of koop bij iemand die een goede reputatie heeft. ;) Die gooien hun naam niet te grabbel voor een "paar" euro..

Beste vliegers,

Ik ben op zoek naar een "relatief weinig gebruikt / als nieuw" DJI Inspire. Eerlijkgezegd wil ik gewoon wat $$ besparen ;).

Zijn er dingen waar ik op moet letten naast alle gebruikelijke?

Je kan zien hoeveel de accu is gebruikt. Dat geeft een indicatie van vlieguren. Maar dat kunnen er nooit veel zijn, als je een ongecrashed exemplaar vind kan je hem blind kopen.

Ik ga naar naar het buitenland voor een tijdje. Vandaar de vraag omdat ik daar misschien meer kans hem om eentje te vinden ;)

Heb je wel echt een DJI Inspire nodig? En wat is je vlieg ervaring? Is een 550 met zenmuse en go pro'tje niet gewoon goed zat? Of eventueel een phantom? Dat spul is tenminste goed tweedehands verkrijgbaar voor leuke prijzen.

Nu al een DJI inspire 2e hands vinden voor een goede prijs...lijkt me haast niet dat je dat gaat lukken. En als er al 1 te koop staat, grote kans dat er schade oid is. Ik zou een Inspire op dit moment alleen 2e hands kopen als je echt weet waar je op moet letten bij een gebruikte multi.

Back