afterrun olie

• Topicstarter Topicstarter tommeke7084
  • Startdatum Startdatum
T

tommeke7084

Guest
kan iemand me zeggen wat ik i.p.v. de afterrun olie in de motor kan doen???
merci

ik denk niets anders,
koop gewoon afterrun, kost maar iets van 4 euro, en dan weet je zeker dat je t goed hebt,
groetjes

ok bedankt.
hoeveel keer rij je eigenlijk per liter brandstof als je tankje 75cc is??

waar koop jij je spullen aan in nederland?
kzou een winkel moeten hebben waar ze soorten drijfstangen verkopen zou bij men auto die ik koop die ook wel op reserve dan wille hebben.kga een 2.5cctrekstartertje van protech kopen.

www.PKracing.nl
www.The-Border.com
www.Storm-Discount.com
www.krikke.net
www.RC-Fun.nl

En nog zo'n 10 andere winkels...

Voor een Protech blokkie hoef je echt geen drijfstang op voorraad te houden; de kans dat die het begeeft voordat je motor is versleten is erg klein: het is namelijk geen top-getunede wedstrijdmotor.
Waarschijnlijk zal je de drijfstang moeten vervangen tegen de tijd dat je aan nieuw zuiger/cilindersetje toe bent, en dan ben je al minimaal 10 liter verder ofzo... (dus zo'n 133 tankies...:-P )

En dan nog, een nieuwe motor van dat caliber kost iets meer dan een revisie, so pick your choice !

idd, waarom voor voor 60euro een cilindersetje kopen als je voor 75euro een nieuw blokje hebt?

Hoe moet je de after run eigenlijk gebruiken. de ene zegt een paardruppels er in doen en dan met de hand draaien en de ander zegt weer dat je dit op de start kist moet doen???? dus wat is nu de goede manier??

Ach... de bedoeling is dat de olie in de motor goed verdeeld wordt, hoe je dat doet maakt niet veel uit

Back