Naar aanleiding van dit draadje van Rob had ik al een overzichtslijst gemaakt met alle leveranciers die in dat draadje genoemd zijn, deze lijst is nu ge-update en ipv een word-bestand is het een excel sheet geworden waar je alleen nog maar de woonplaats hoeft te selecteren en de rest gaat dan vanzelf.
Nu heb ik alleen nog een vriendelijk verzoek aan iedereen die zijn bijdrage geleverd heeft aan het "depron leveranciers" draadje van Rob:
Als je zin en tijd hebt zou je dan de gegevens die je eerder opgaf nog eens willen controleren en aan mij willen doorspelen, op die manier kan ik de lijst lekker actueel houden.
Dit is wat ik graag zou willen weten bij toekomstige meldingen van leveranciers:
Plaats
Adres
Tel. nummer
webadres
Maat van depron (bijv: 1000x1000x3mm)
Kleur van depron
Prijs van depron
De lijst:
Klik aub rechts op de link en selecteer dan "doel opslaan als"
De nieuwe lijst staat onder deze link
Groetjes, Jesse.
Nu heb ik alleen nog een vriendelijk verzoek aan iedereen die zijn bijdrage geleverd heeft aan het "depron leveranciers" draadje van Rob:
Als je zin en tijd hebt zou je dan de gegevens die je eerder opgaf nog eens willen controleren en aan mij willen doorspelen, op die manier kan ik de lijst lekker actueel houden.
Dit is wat ik graag zou willen weten bij toekomstige meldingen van leveranciers:
Plaats
Adres
Tel. nummer
webadres
Maat van depron (bijv: 1000x1000x3mm)
Kleur van depron
Prijs van depron
De lijst:
De nieuwe lijst staat onder deze link
Groetjes, Jesse.