In 2009 is de Inter-Ex weer in Nederland, Nederweert, eerste weekend van september. De Inter-Ex is een jaarlijks evenement voor experimentele, wilde en gekke toestellen. Het wordt afwisselend gehouden in Duitsland, Nederland en Frankrijk. Dit jaar werd de Inter-Ex gehouden bij Parijs. De Inter-Ex heeft ook een eigen discussiegroep (door Paul Vissers). Videos post ik later, nog niet gezien. Foto's van een winderige zaterdag. Videos post ik later, nog niet tegengekomen. http://amaauvers.free.fr/spip/spip.php?article407 (De grote versie van de foto's verschijnt telkens onderaan de pagina, onhandig als je het mij vraagt) INFOTRON - Drone IT180-5 (ook Engelstalig) Vliegende knager Bouwfoto's- en vliegfoto's van de Space Ship One en de White Knight
Hej, dat is mooi speelgoed Weet je soms waar de plannen van die vliegende knager te vinden zijn ? niels
Aantal videos, waaronder Space Ship One en White Knight. Eerst voorbij de tabel met toestellen deelnemers scrollen: @éroland.....le pays des avions miniatures NIET scrollen naar de laatste foto op die pagina!!! Zwitserse koeien zijn toch lila gevlekt?
Video vliegend 'glas in lood': Vague Souvenir - RC-Network.de Medienportal Verti4, vertical take-off: Verti4 - RC-Network.de Medienportal ET: ET- Peter Haas - RC-Network.de Medienportal