Eenvoudige introductie voor de elektronica leek, met de nodige info over radio-techniek: The Scots Guide to Electronics
Misschien iets voor onze Hezik om het te vertalen, kunnen we hem lekker weer op zijn donder geven als de vertaling "incomplete" blijkt te zijn Stevo
Bijv. Welkom op Schakelingen Online Elektronica Meettechniek Index :: Schakelingen Online Circuits Online - Schakelingen, downloads, info en meer elektronica.startpagina.nl http://elektronica.startpagina.be/
basics, basiscursus, beginners, beginnerscursus, beginners-cursus, elektrotechniek, elektronics. elektronica
Verstuurd vanaf mijn gepimpte rekenmachine via een koperdraad. (ik hoef aan anderen niet te laten zien wat voor vreselijk mobieltje ik kan betalen) Meer video's van die leermeneer: RC Model Reviews - YouTube
Overzicht van Bruce Simpson's video's, meerdere pagina's. Er komen regelmatig nieuwe filmpjes bij, abonneren dus voor updates. www.youtube.com/user/RCModelReviews/videos?flow=grid&view=0&live_view=500&sort=dd Bruce's site Radio Controled Model Reviews