Helaas zal ik er niet bij zijn dit jaar. Vandaag kreeg ik te horen dat ik op 3 september onder het mes ga, en hopenlijk ben ik daarna van de rugklachten af en kan ik weer normaal functioneren zonder die pijn en lamme benen.
Sterkte met de operatie. Heb de inter-ex al jaren voorbij zien komen en gaan en hoop dit jaar eens een kijkje te gaan nemen. Moet net het weertje goed zijn. Zijn er nog dingen die je moet zien of is het echt alleen kleine zelfbouw dingetjes?
Het zijn zeker geen kleine zelfbouw dingetjes. Er zijn van groot tot klein allemaal experimentele dingen te zien. Heel vaak ook dingen waarvan je normaal zegt dat het nooit zou kunnen vliegen. Mijn easytandem en easylightning waren passend net zoals mijn ornithopters en mijn F-117 edf model. Maar helaas niet voor dit jaar.
Gaat Inter-ex echt door dit jaar in Nederweert??? Helaas weinig nieuws op de site http://www.inter-ex.com/
Het Inter-ex gaat gewoon door hoor, de voorbereiding zijn nog steeds aan de gang en we hebben aanmelding van binnen en buitenland. Zeker de moeite om eens te komen kijken.
De voorbereiding zijn klaar en er zijn al wat leuke aanmeldingen. Onder andere: - Laurent Berlivet met de Spaceship One. - Bert Schoofs met een Wright Flyer. - Karl Heinz Helling met een double flapping wing en meer natuurlijk. Een deelnemerslijst is te vinden op: http://www.inter-ex.nl/ Het wordt een interessant weekend!
Inter Ex Even op Google gekeken en dat belooft iets, Het zijn geweldige toestellen, vooral de Wright Flyer van Bert en Louis Schoofs doet veel beloven. Het is een stukje rijden maar dit jaar ga ik zeker naar Nederweert een kijkje nemen op het Inter Ex. MrLAVO
Ondanks de regen rond het middaguur en de redelijke sterke wind is het toch nog een succesvolle eerste dag van Inter-ex geworden. Meer dan 70 toestellen waren deze eerste dag aanwezig. Er waren veel deelnemers uit Frankrijk en Duitsland. Ook Zwitserland was vertegenwoordigd. De Nederlandse deelname was teleurstellend klein. Slechts enkele Nederlandse deelnemers waren naar Nederweert gekomen. De meeste deelnemers trokken zich niets aan van de redelijk harde wind en kozen desondanks het luchtruim. Met name de Franse deelname met Burt Rutan's Spaceship One was spectaculair. Ook veelvoudig Duits deelnemer Peter Haas zorgde weer voor enkele spectaculaire vluchten. Hij dropte tijdens een van de vluchten een tiental veelkleurige paraplu's die automatisch openden en keurig op het vliegveld landden. Naar verwachting zal morgen de wind aanzienlijk minder worden, zodat er ongetwijfeld een groot aantal spectaculaire vluchten te zien zullen zijn. Kortom: Een bezoek aan Inter-ex 2009 loont de moeite. Onderstaand een aantal foto's voor een sfeerimpressie.
shitshitshit, ik wilde hier eigenlijk best naar toe. Ik was er eigenlijk niet mee bezig maar als ik had geweten dat het dit weekend was, dan had ik 't wel geweten.
Registreren op als je op de hoogte wilt blijven www.yahoogroups.com/group/inter-ex Geen zorgen, Paul Vissers en ik hebben spam-mail daar vakkundig in de kiem gesmoord
Ben zaterdag in Nederweert geweest. Hele mooi creaties voorbij zien komen. Zo was er bijvoorbeeld de vliegende valk die gezelschap kreeg van een buizerd. Gezamelijk draaiden ze hun rondjes... Het toestel van Peter Haas (met een bouwmarktkeper van 5x7 als romp) maakte zeer veel indruk met de afgeworpen paraplu's. Als gekleurde confetti daalden de regenbeschermers naar beneden en was het meteen feest! Door de harde wind bleven veel depron toestellen aan de grond. Mooie foto's van Jan..