Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Plus we zijn het nu al zolang gewoon op deze manier en het werkt toch goed dus waarom iets veranderen wat niet kapot is![]()
Dan reden we nog in geiten vellen op houten wielen.
Strak plan! Ik ben daar ook wel voor. Er zitten hier een paar offroad wedstrijdrijders, maar niet zoveel. De meeste vind je terug op truggy.nl en xceedbuggycup.eu. Als hier de wedstrijden apart besproken worden zou dit misschien wel meer mensen naar hier halen.Mag ik wat anders voorstellen?
Er lopen wel 20 topics over Traxxas auto's, dat mag van mij wel in 1 Traxxas topic. Naast dat zijn er geloof ik 4 actieve 1:12 topics welke alle 4 over het rijden bij de MACH gaat, er zijn 2 formule 1 topics en zo kan ik wel door gaan.
Aangezien hier best veel wedstrijdrijders zitten zie ik liever een apparte wedstrijd afdeling maar dan alleen voor de serieuze wedstrijden/trainen welke onder de toezicht van een telcomputer gedaan worden.
Ik ben voor.. Waarom? Als ik off-road info zoek is het wel zo makkelijk dat ik niet "ook" door de onroad topic moet om aan info te komen.
Ben ik het niet mee eens. Hoewel onroad en offroad totaal verschillend lijkt zijn het beide auto's op 4 wielen aangedreven door een electro motor, accu, ESC etc... Ik durf te zeggen dat als je iets algemeens zoekt je als offroad rijder ook je antwoord bij de onroad kunt vinden en op die basis ook elkaar kunt helpen.
Daarnaast zal meer opsplitsing ook meer afscheiding geven en dat kan ook niet de bedoeling zijn, zeker niet bevoordelijk voor de hulp.
Waar ik moe van wordt is dat men graag bij een bekende shop ver over de grens willen kopen omdat het daar heel goedkoop is maar hier alle vragen durven te stellen zoals: als het past, gaat het werken en de eindeloze vragen over hoe te bestellen, te betalen en wat er bij komt kijken t/m de brutale vraag als iemand anders het kan bestellen.
Tevens is het moedeloos om al die vragen te zien over als een stukje niet-Traxxas product wel in hun Traxxas gaat passen.
Ten eerste zijn dit allemaal electronica en accu vragen waarvoor al apparte delen op dit forum zijn en als je niet de moeite neemt om het hoe te bestellen en te betalen zelf uit te zoeken moet je niet zo je spullen kopen maar gewoon via je lokale winkelier.
maar waarom moet je nou een pol over een splitsing van on/off-road gaan bevuilen met jou afschuw voor mensen die ergens in het buitenland goedkoper hun spullen willen kopen?
Dit topic gaat daar helemaal niet over en dit is dus ook weer een strak staaltje topicvervuiling....
Het probleem is dat mensen niet meer zelf dingen willen of kunnen (??) uitzoeken, vragen is prima maar vragen naar de bekende weg is onnodig.
En ik heb niets tegen het kopen in het buitenland maar als je niet eens de moeite neemt om deze dingen zelf uit te zoeken mag (moet) je van mijn part het niet doen en lekker naar je eigen winkel om de hoek lopen.