AXN Floater-Jet: Geschikt voor een beginner?

Discussie in 'Beginners' gestart door Jeffrey432, 10 mrt 2009.

1. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

2. stephan_eggy

stephan_eggy

Lid geworden:
    29 apr 2008
    Dit is een kloon van de easystar maar dan met rolroeren. Juist voor een beginner geschikt!

3. Robion

Robion

Lid geworden:
    21 dec 2005
    erg goed, en die zender is ook goed

4. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

zie net ook dat ik er ook nog een batterij bij moet kopen 17 dollar word wel duur maar heb ik er wel voor over

5. stephan_eggy

stephan_eggy

Lid geworden:
    29 apr 2008
    Mooi setje voor een beginner. Wil je later verder dan zou ik misschien een andere zender overwegen. 4 Kanalen ben je zo ontgroeid maar voldoet nog wel.

6. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

Mjah ik werk niet heh ik moet wel goedkoop :p

7. stephan_eggy

stephan_eggy

Lid geworden:
    29 apr 2008
    Ja dan voldoet het prima! Als je een beetje voorzichtig doet kun je echt lang plezier hebben met deze set!

8. garfield1971

garfield1971

Lid geworden:
    21 jul 2008
    Koop dan de Easystar gewoon hier bv Multiplex EasyStar

daar kost ie 62,90 met een tientje verzendkosten en geen kans op BPM, invoerechten enz. dus iets van 73 euries afgerond.
    Als je deze uit Hong kong haalt kost ie afgerond 82 euro inclusief verzenden met de kans dat de douane er nog een pittige rekening bijdoet.

Ik zou zeggen bestel 'm in duitsland of wie weet ergens in nederland voor hetzelfde of minder.

Hobbycity is perfect voor alles behlave grote dozen met vliegtuigen ;)

9. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

Mjah is dat met alles erop en eraan? dus zender receiver moter enz enz dat ik er niks meer bij hoef te kopen?

10. garfield1971

garfield1971

Lid geworden:
    21 jul 2008
    Zo goedkoop is serieus modelvliegen nou ook weer niet :rolleyes:

Die bij H-C heeft dan wel een borsteloze motor en 4 servo's maar die servo's zijn bij H-C ook maar 3 dollar.
    En voor een easystar heb je er maar 2 nodig (motor zit er wel bij).
    Bij beide zit geen ontvanger maar die zit wel bij de zender die je koopt.

Ik zeg niet dat je geen mooi vliegtuigje hebt gevonden ik geef alleen alternatieven ;)

Alleen is het misschien beter om eens goed te sparen of een baantje te zoeken.
    want met maar 1 accu moet steeds een uur wachten tot je weer kunt vliegen dus is 2 handiger en heb je al een lader ?
    De zender moet ook nog een accu in natuurlijk.

Alles bij elkaar een aardig lijstje en zeker niet onder de 130-150 euro voor je de lucht in kunt.
    En als je pakje uit hong kong niet door de douane komt zonder kosten komt daar ook nog een aardige cent bij.

11. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

Nu snap ik hem niet meer

12. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Kijk eens naar de skyraider van Protech, wordt als complete set verkocht en ik dacht dat de verkoopprijs ook redelijk binnen de perken was.

13. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

En op welke site is dat?

14. hezik

hezik Guest

Als moderator:

Google, intypen 'protech skyraide' en zie daar.. een heleboel sites :)

Probeer nou eens zelf wat moeite te doen. Als dit weer een topic wordt waarin je ons op jacht wil laten gaan naar het goedkoopste toestel voor jou, dan gaat ie weer op slot.

15. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

nou, voor een keertje dan maar

complete sets kost daar compleet 129,99 euro................exclusief verzenden.........Och, ik zie nu ook dat je er zelfs een simulator bij krijgt voor op de PC inclusief USB kabel daarvoor....

16. Jeffrey432

Jeffrey432 Guest

hehe sorry ^^

17. Rockboy_Pascal

Rockboy_Pascal

Lid geworden:
    2 dec 2007
    Ik heb de skyraider ook, maar de zender is eigenlijk zo goed als niks. Zender accu gaat heel snel leeg(of het alleen bij die van mij was??), en des te leger deze raakt des te minder bereik... Deze set is verder gewoon hartstikke goed, heb hem brushless(fietsbelletje 15euries 200watt!!) gemaakt en gaat als een speer.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  18. Pirke

Pirke Guest

Let wel op dat die zender geen 2,4ghz is...

19. xerxes

xerxes

Lid geworden:
    15 okt 2007
    De douane kosten vallen wel mee.
    Ik had een AXN floater jet, Turnigy lader en de 2.4 GHz zender van Hobbyking en werd er door de douane uitgehaald.
    Na 2 weken een brief dat ik invoerrechten (€17) moest betalen en BTW over de zending.
    Nu had ik bij mijn bestelling aangegeven dat de waarde van het pakketje rond de €40 mocht bedragen....
    Op het formulier van EMS ingevuld dat het ging om een speelgoedvliegtuig en dat de waarde iets van €40 was.
    3 Dagen later stond de postbode voor mijn neus met het pakketje (nou ja, het is een pakket) en ik moest €28 (totaal incl invoerrechten/inklaringskosten) betalen.
    Dat valt dus mee en is goed te overwegen.
    Waar kan ik anders zo goedkoop een 2.4 GHz zender met ontvanger vandaan halen en een lader/balancer voor dat geld?
    Wordt je er tussen uitgehaald, nou ja, dat is het spel.
    Verder hebben ze nog nooit mijn pakjes vanuit HongKong er tussen uitgehaald. Accu's/ander lader, onderdelen, geheugenkaartjes, games etc etc.

Ik ga eerdaags nog een paar zenders met ontvangers laten overkomen. Mijn zoon is 9 jaar en die geef ik liever zo'n zender in zijn handen dan een dure futuba....

20. niels

niels

Lid geworden:
    10 nov 2006
    :offtopic:
    Wat zijn je ondervindingen met die zender, xerxes ?

Deel Deze Pagina