Dag mbf'ers! Na een grote bestelling gemaakt te hebben op hobbyking.com, zag ik dat ik een bepaald type carbon staaf vergeten was te bestellen (hoe erg baal ik!!). Het gaat om een holle carbon staaf (diameter 1 a 1,5 cm) van ongeveer een halve meter lang. Als ik hem alsnog bij hobbyking bestel ben ik nogal wat geld kwijt. Op de site carbonwinkel.nl kan ik het helaas niet vinden! Wie weet een winkel waar ik het kan halen/bestellen in Nederland? hartelijk bedankt! met vriendelijke groeten, Willem
composieten-leverancier vacuum-bagging-wat-voor-zuigapparatuur-gebruik hogere-kwaliteits-carbon-buizen waar-hoog-kwaliteit-carbon-buizen-te-verkrijgen carbon-tissue waar-licht-aramide-weefsel-kopen carbon-fiber Mocht bovenstaande niet genoeg zijn Willem dan even verder zoeken op discussies met carbon OR koolstof OR koolstofpijp OR "koolstof pijp" OR carbonbuis ... in de titel. Zoeken binnen titel kun je met de uitgebreide zoekfunctie, rechtermuisklik op de gewone zoek -> openen in nieuw venster. Om carbon rotorbladen uit te sluiten zou je alleen het verlijming en constructie subforum kunnen selecteren
Willem ik kom hem wel tegen op carbonwinkel https://www.carbonwinkel.nl/Details/637/Micro-buis-carbon.html