Heerlijk zo'n dagje waarbij je het gevoel hebt dat je op fantasy island zit. Hoewel de sterkte van de tropische wind nog meeviel waren er flinke vlagen en ook aan de turbulentie was geen gebrek. Niet echt super voor lichte kistjes maar waar een wil is is water en een Search and Rescue Boat met de bemanning Nikki en Dylan. MijnheerRob had zijn pas opgeknapte boot mee in de aanhangen en omdat de parkeer plaats maar geschikt is voor max.5 auto, werd deze langs de versperring stenen gewurmd en meegenomen naar de waterkant. Nadat het zijl werd neergelegd werden alle spullen uitgestald en kwam MijnheerJeroen met een BBQ aangelopen waar direct de hamburgers en frikadellen op gingen. Nog bedankt daarvoor was super inclusief de sauzen. Heb niet zoveel plaatjes maar zal ze er o even bijzetten hier alvast een voorproefje; Gezellig met zijn alle om de BBQ Jeroen onze chefkok Ton
Het was weer super!!! Wind was zeker in het begin wel hard. Minimagjes hebben meerdere keren op de kop gelegen omdat ze omwaaiden (zelfs met neus in de wind). Later op middag ging de wind steeds meer liggen en konden we de drijvers aan de onderzijde houden :rolling: Wat was er beter: :arrow: Zonnetje scheen volop, allemaal verbrand (vooral Dylan's rug). Stuk beter dan de kou van vorige keer. :arrow: Reddingsvaartuig was ook een stuk beter, hoewel een opblaaszwembad met palmboom ook z'n charme heeft :arrow: Fantasy Island had een lagere waterstand, breder strand, ook beter. :arrow: Catering was zeker beter! :arrow: Aanhanger erbij was ook een verbetering, vaste houten bodem om op te sleutelen (hoe handig dat is, merk je als je een klein imbus stelschroefje laat vallen) :arrow: Gezelschap... euh....... ook beter, maar die foto's zijn niet geschikt voor het forum 8O Ons stekkie, in de luwte, mooi beschut Het "nieuwe" bergingsvaartuig (erg goede remmen ook, sorry Nikki ) Ton's Tipsy nipper Veel mechanisch geluid, weinig vermogen. Terug naar de werkplaats... Watervliegen met BBQ blijkt een geniale combinatie, complimenten Jeroen Rob's Minimag Hmmm, misschien wel een leuke avatar... Aanvliegen voor landing Er zijn meer plaatjes, wordt vervolgd...
heej watervliegers ! het was weer erg gezellig gisteren en ondanks de harde wind toch nog even lekker gevlogen rondom fantasy island doordat ik wat culinaire neven aktiviteiten had ,heb ik maar weinig plaatjes geschoten plaatjes die ik genomen heb waren ook nog met de camera van Rob helaas geen bijdrage van deze kant bbq voor volgende keer staat ook al weer klaar !! !! grt Jeroen
Geen probleem Jeroen, camera is al leeg, hier de rest (selectie) van de plaatjes Heb ook nog paar stukkies film, misschien komende week een keer knippen/plakken. Komt ie: Eerste BBQ ronde gereed voor saus en consumptie Afgebladderde drijvers maar eens opnieuw in de verf gezet (deze keer wel waterbestendige verf ) Ton's Wave komt de hoek om Met een schroef aan de onderzijde, handig met taxiën op het water Hee Ton, vrienden worden? Of air combat??? De laatste, vogeltje had ongezond veel interesse in de Wave 8O Nieuwe ronde onderweg Röntgen foto, hoogteroer van scharnieren voorzien... Als je goed kijkt zie je bedrading lopen, Jeroen heeft verlichting op z'n vleugels zitten. Reddingsoperatie... Hmmm, 30 koeien even andere kant op moeten sturen (i.p.v. de openbare weg op), blijkbaar ergens ontsnapt, even oom agent bellen... Hallo oom agent, dit zijn 30 ontsnapte koeien, bij dezen jou probleem, veel plezier ermee :rolling: Jeroen op zoek naar friet roost: Na vleugelschade aan de Wave, toch maar de Avia tevoorschijn gehaald.
Heeee leuk ook plaatjes van de Tipsy Nipper jammer dat de motor niet wilde meewerken, heb de T15/10 al klaarleggen om in te bouwen. Zal me niet nog een keer gebeuren dat tie niet wil vliegen omdat de speed400 vertraagd niet wil meewerken. Heb nog een paar actie foto's. Ga jij eerst nee jij nee jij Search and Rescue op weg naar de volgende redding, Rob:help: die na deze power boost buiten adem was. Minimag blijft een perfect kissie voor watervliegen. Springt nog aardig hoog als je te hard het water raakt misschien een keer een wedstrijd houden. Jeroen heeft ook nog bewezen dat alleen de drijvers aan de voorzijden vast hoeven te zitten, want tijdens de vlucht kon hij de achterzijde van de drijvers losgooien en zo doorvliegen. Ton
Super allemaal toppie foto's, ik heb alleen dat telefoontje na mij gemist, dan was ik zekers gekomen met men Wilgaatje, ik had dat fesie graag mee willen maken. Vriendelijke Groeten Japio
Japio, We hebben je nog gebeld maar je was weer eens niet thuis je moest natuurlijk weer zo nodig met je Jet vliegen. Volgende keer staande bij blijven je kan zomaar een mysterieus belletje krijgen van de bewoners van fantasy Island. Ton
ja de mijne bleef ook stil ik begrijp het niet hoor heb nu zelfs een (electro watervliegtuig)krijg het bijna niet over mijn lippen. gr.john
@Heligek Dat jou telefoon niet rinkelde dat kan ik nog snappen, OEPS @Ton Ik draag nu dag en nacht men GSM bij me, ut zal mij benieuwen of die eens gaat rinkelen om te watervliegen, zal toch wellllllllllllllllllllllllll Vriendelijke watergroet Japio
Haha, gaat helemaal goedkomen Japie! We bleven maar bellen vorige keer, maar je nam niet op. Enneuh John, wat hoor ik nou, heb je een elektro kist :rolling::celebrate: Verstand komt met de jaren
@Heligek Dan is het maar te hopen voor mij, dat ik tegen die tijd mijn Phantom aan het vliegen heb ??? En ermee kan vliegen natuurlijk Laters Japiooooooooooooo
Jaap Mooi man een Phantom op drijvers zie dat je er zelfs al NAVY op hebt geschilderd past helemaal bij het watervliegen. Ton
Ton HO HO, man zover ben ik nog niet, ik heb de wielen nog niet eens, laat staan de ruwbouw. Gr Japiooooooooooooo
Wattes?? een BBQ?? Ik regel de frikandellen! ps Japio, neem jij je kero gestookte bbq mee? Gaat sneller als kooltjes....