Een winkel voor Vrije Vlucht benodigdheden bij je om de hoek....hoe mooi zou dat zijn... Helaas....maar...In dit topic vindt je tips en links hoe je aan modellen, materialen en toebehoren kunt komen. Een collectief topic opgezet voor de Vrije Vlucht/VRA - en door de Vrije Vlucht/VRA modelvliegers. - Heb je iets te koop op VV/VRA gebied...plaats het hier dan... en naar eigen smaak misschien tevens in het "Te Koop" topic elders op het MBF en voor gevraagd idem... - bij dat laatste...plaats een link in dit topic en dan zijn we allemaal direct op de hoogte wat er speelt ( klik éénmalig de button "topic volgen" aan en je wordt ingeseind indien er een nieuwe post is geplaatst en we zullen af en toe de links die niet meer van toepassing zijn laten opruimen). - Heb je tips waar materialen, tekeningen, etc te vinden zijn...laat het svp weten en zet er een leuke afbeelding of filmpje bij... Groet, Bernard Bruins en Henk van Hoorn
Mijn Veron Cardinal mag naar de volgende liefhebber. Vrije vlucht, zat een elektroaandrijving in met een Meijdam timer, maar kan makkelijk worden aangepast voor een klein dieseltje. Tissue bekleding, afgewerkt met Easy Dope. 40 Euro, ophalen in Amersfoort of ergens waar mekaar tegen kunnen komen.
. Ik ben op zoek naar deze propeller, maar die is helaas out of stock bij de VMC: 4 inch Plastic Propeller (18swg) £1.20 No stock FREE UK Mainland Delivery on orders over £30 | 90 Day No Quibble Returns | Click For Worldwide Shipping Info | Order by Phone: 01629 258240 Heeft iemand zo`n propje voor me, of weet iemand waar die te bestellen is? Dit is overigens een free flight rubber power propje, geen electro propje! Groeten, Ramses .
Deze is voor een elektromotor, dus moet er een busje in de naaf. Maar misschien is het wat. https://sciencekitstore.com/plastic-propeller-4-span/
. Dank voor de tip Henk, helaas verzenden ze niet naar Nederland, alleen naar Canada, Puerto Rico en de United States. [EDIT:] Ik ben voorzien! Bernard heeft precies de 4" prop welke ik zoek Groeten, Ramses .