Gevraagd: een eigen subforum voor de verkoop van multicopters

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door Gert-JanP, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-JanP

Gert-JanP

Lid geworden:
    17 okt 2011
    Ik bedoel, er is wel een subforum voor de verkoop van vrachtwagens en vaartuigen (no offense) maar niks voor multicopters? Gezien het feit dat dit spul momenteel zeer hot is eis wens ik een eigen verkoop gedeelte. Alles komt nu tussen de helikopters en overige te staan. Lijkt me een kleine moeite om dit toe te voegen?

Gr.

Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  2. Student

Student Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 jan 2008
    De grote vraag wordt dan: wat voegt het toe?
    moeten we voor iedere stroming in de modelbouw onderdelen toevoegen?
    een apart onderdeel wat weinig gebruikt wordt, doet de leesbaarheid van het forum niet veel goed
    en verwijderen kan na het toevoegen eigenlijk niet meer.

Momenteel is de afspraak dat de multi/quadcopters onder de heli's te koop gezet kunnen worden.
    Als de aantallen de pan uit gaan rijzen, kunnen we er eens naar gaan kijken.
    Maar voor nu heb ik nog niet het idee dat dit het geval is...

3. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Toen ik mod werd van de multicopters heb ik nog geprobeerd het voor elkaar te krijgen...
    Helaas waren ze het er toen overeens dat dit niet nodig was...
    Had er zelfs een sticky aan gewijd... Die is inmiddels weggehaald.. met het gaan en komen van andere mods komen ook andere regels en richtlijnen, doe je niets aan en zo gaat dat gewoon..

Mischien denken ze er nu anders over dan toen, maar ik denk het niet.. Ik vindt het ook jammer, maar ja je kan niet iederen het naar de zin maken... ;)

4. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    En jij denkt dat je met dit soort taalgebruik eerder je zin krijgt? Misschien eerst eens leren op een volwassen manier te communiceren?

5. Gert-JanP

Gert-JanP

Lid geworden:
    17 okt 2011
    Gevraagd: een eigen subforum voor de verkoop van quadcopter

Zoveel moeite is het toch niet? Of heb ik het mis. Auto's/vrachtwagens hebben ook hun eigen gedeelte. Gewoon een idee van mijn kant, geen kwaad bloed :)

6. adrie van gerwen

adrie van gerwen

Lid geworden:
    17 nov 2008
    Je kan een verzoek doen,maar te eisen heb je niets

7. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Vast een gepost via zijn tel.... Die heeft tekst predictie.. heb ik ook wel, wil ik WENS typen, en dan komt er EIS te staan ;)

8. Student

Lid geworden:
    5 jan 2008
    communicatietechnisch begin je verkeerd idd...

iemand die een idee heeft begint met: zou het niet handig zijn om..
    iemand die zijn zin NU wil hebben: ik eis..

Maar die discussie start ik niet en gaan we ook niet op verder. Dat is gezegd (bij deze) en ligt achter ons.

Het idee is goed, maar gezien de zaken in mijn eerdere post zie ik het idee niet zo zitten
    er zitten meer hoeken en gaten in dit forum die een prachtig eigen onderdeel hebben, en puntje bij paaltjes zie je dat ze doodbloeden of dat mensen er de weg niet naartoe weten te vinden.
    Dit is mijn eigen mening, daarom nog geen wet natuurlijk

Maar de verdere algehele afwezigheid van de vraag naar een apart deel, en de afwezigheid van grote overlast/vervuiling laat mij vermoeden dat anderen een nieuw deel nog niet echt missen..

Ik overleg het, maar zonder verdere steun rond dit verzoek zal het hem nog niet worden..

9. Gert-JanP

Gert-JanP

Lid geworden:
    17 okt 2011
    - Een duidelijk overzicht van de aangeboden quadcopters
    - Een duidelijk overzicht van de aangeboden quadcopter onderdelen
    - Meer mogelijkheid voor quadcopter beheerders om hun goed te verkopen (geheel sneeuwt nu onder in de helikopter sectie)

10. Student

Lid geworden:
    5 jan 2008
    Als het zo ondergesneeuwd wordt door de heli's, zijn er ook niet zoveel quads in de verkoop..

Dat is nu net wat ik duidelijk probeer te maken

11. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Zo te zien inderdaad via een telefoon gedaan.

Maar om even aan te geven, veruit de grootste van allemaal is het auto gedeelte. Electro en brandstof staan daar ook bij elkaar. Moet je dat ook uitsplitsen? Zo kun je een eindeloze lijst maken. Mensen presteren het nu ook om de dingen verkeerd te zetten, met meerdere opties wordt de keuze alleen maar lastiger.

Een extra subforum voegt niets toe.

Buiten alle andere voor en nadelen om, het MBF is niet een verkoopkanaal maar het is een extraatje. Dat er al zoveel verschillende subfora zijn zorgt voor meer werk. Misschien moeten we maar overwegen om het eens flink in te dikken juist. Twee subfora, een voor alles wat zich door de lucht beweegt en een voor alles wat op de grond/water blijft. Maakt het heel overzichtelijk ;)

12. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    ..in de ogen van de mods en het beheer..
    Dat moest er nog evne achter Burp ;)

En gezien wij zelf kiez naanwezig te zijn in deze "huiskamer van Robert en de mods"..
    Laat zich de rest wel raden, je hebt de keus om weg te gaan van dit mooie forum ;)
    En toch blijven de meesten hier zitten.. Zeggen anderen weg te gaan en komen toch terug, een eigen forum op te richten,terug komen onder een andere naam,een dubbel account te pakken.. etc etc.. ;)

13. TRML

TRML

Lid geworden:
    5 mei 2012
    Mij lijkt het inderdaad ook wel erg makkelijk. Ik heb geen Heli maar wel een multi en nu moet je zoeken tussen al die heli advertenties en dat is niet handig.

Misschien kunnen we met een handtekening actie de Mod overhalen :)

14. JoopB

JoopB

Lid geworden:
    10 jan 2013
    En de heli's worden weer onder gesneeuwd door alle multicopters. Ik kan me er wel in vinden maar het zal wel erg moeilijk zijn om een extra kopje multicopters aan te maken :rolleyes:

Maar iedere mod zijn eigen mening.

15. Gert-JanP

Gert-JanP

Lid geworden:
    17 okt 2011
    ja dat was jouw mening en hier heb ik mijn rij op gebaseerd (wilde het er nog bij zetten maarja..) Enough said het is me deels duidelijk :rolleyes:. Misschien is er momenteel weinig vraag naar aangezien wij als users weinig kans maken tegen het ' geweld' van mods? Laat het volk beslissen, poll?

16. Student

Lid geworden:
    5 jan 2008
    zoals hierboven al gezegd is, dit is Robert zijn huiskamer...
    De mods zijn geselecteert om alles representatief, naar zijn idee in de peiling te houden..
    Ik heb dit al in het overleg tussen de mods gegooid, robert kijkt daar ook mee.

Modgeweld?
    Welnee, ik heb alleen een andere mening ;-)
    Ik vermeld hem alleen, net zoals jullie dat doen

17. Jonkje

Jonkje

Lid geworden:
    29 jun 2009
    Kan me er wel wat bij voorstellen dat dit verzoek leeft onder de multimannen. Lijkt me ook geen overbodige aanwinst. Je kan het subforum altijd in het leven roepen en het de kans geven zich te ontwikkelen en te observeren of het rendabel is. Verwijderen kan altijd nog.

18. stef stuntpiloot

stef stuntpiloot Forum veteraan

Lid geworden:
    26 dec 2010
    Ik vind het een prima idee, het is immers toch een heel ander product. simpel te realiseren en als het niet bevalt ook zo weer weg te halen.

Maargoed dan kan je bij de vliegtuigen natuurlijk ook een onderverdeling maken in motor, electro en zweef vliegtuigen en bij helikopters electro en brandstof heli's dan wordt het wel een zooi ondanks dat het toch aparte categorieën zijn (vraag maar aan de gebruikers).

19. Damen-NL

Damen-NL

Lid geworden:
    12 sep 2012
    Een subforum voor de quad/multicopters?
    Ik stem voor, het komt de overzichtelijkheid naar mijn bescheiden mening, zeker ten goede.

Maar democratisch als we zijn, zoals eerder voorgesteld, een poll lijkt me een goed idee. Laat het volk beslissen.
    De mods zijn er juist om één en ander in de gaten te houden en in goede banen te lijden.
    Daar zijn mods voor, modereren. Tuurlijk, hun stem telt ook mee, maar dan wel democratisch. Een poll dus.
    Een drukbezocht forum als dit groeit toch wel, vroeg of laat kom je er gewoonweg niet onderuit om uit te breiden.
    Nu is het voorstel gedaan een subforum voor de quad/multicopters in te richten.
    Waarom dan wachten tot de nood het hoogst is om dan alle quad/multicopter berichten alsnog te gaan verplaatsen naar het juiste subforum? Nu kan het nog zonder al teveel rompslomp.

Nogmaals, mods modereren, niet regeren.
    Leden zorgen dat een forum leeft en blijft leven.
    Zonder leden zijn er dus geen mods nodig. Zonder leden geen forum.

Maar goed, dat was mijn mening.

20. stef stuntpiloot

stef stuntpiloot Forum veteraan

Lid geworden:
    26 dec 2010
    voor quadcopters vind ik geen goed idee maar wel voor multicopters als geheel. Ik neem aan dat dat ook bedoeld wordt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina