Robbie TPC
Forum veteraan
Ik wil iedereen even erop attenderen dat als je goedkope verlichting nodig hebt voor je model het nu de tijd is om die aan te schaffen, aangezien we in de kerstperiode zitten 
Ben bij Blokker, Xenos en Intratuin geweest om wat licht setjes te kopen, ze kosten allemaal rond de 2 euro. Voor die prijs hoef je niet zelf te zitten klooien met LEDjes draadjes en weerstandjes, er zit ook nog een batterijhouder bij.
Om te beginnen met deze setjes die ik gekocht heb bij Blokker en Intratuin, mooie van deze is dat je ze in het water kan leggen, verkrijgbaar in 4 kleuren rood, blauw, groen en geel/warm wit.
Dit setje komt bij Xenos vandaan, niet waterproof wel mooie warme verlichting.
Deze was wat duurder (5 euro) bij Intratuin, setje van 20 lampjes in verschillende kleuren.
En hier nog een setje witte LEDs van Blokker voor 2 euro.
Verlopig heb ik even genoeg verlichting voor m'n modellen

Ben bij Blokker, Xenos en Intratuin geweest om wat licht setjes te kopen, ze kosten allemaal rond de 2 euro. Voor die prijs hoef je niet zelf te zitten klooien met LEDjes draadjes en weerstandjes, er zit ook nog een batterijhouder bij.
Om te beginnen met deze setjes die ik gekocht heb bij Blokker en Intratuin, mooie van deze is dat je ze in het water kan leggen, verkrijgbaar in 4 kleuren rood, blauw, groen en geel/warm wit.

Dit setje komt bij Xenos vandaan, niet waterproof wel mooie warme verlichting.

Deze was wat duurder (5 euro) bij Intratuin, setje van 20 lampjes in verschillende kleuren.

En hier nog een setje witte LEDs van Blokker voor 2 euro.

Verlopig heb ik even genoeg verlichting voor m'n modellen