Ik vind het ook een erg leuk modelletje. De bijbehorende FMT heb ik nog niet, mocht iemand de tekening al digitaal hebben dan houd ik me aanbevolen. Ondertussen eens kijken hoe ik aan die FMT kan komen.
Ik heb de fmt hier liggen als je de tekening wilt hebben dan wil ik hem wel naar je toesturen,stuur maar een pb.
Bedankt voor het aanbod, ga ik meteen doen. Ik wil de Jetbrett gaan bouwen met een minifan EVO en 2W20 motor. Daarmee zou hij rond de 200 Km/u moeten halen. De Funjet Ultra mag dan met pensioen, ben ik meteen van het gedoe over geluidsoverlast af ;-)
Ik ga de tekening als ik hem binnen heb inscannen. Ben van plan hem in CAD te gaan zetten en te laten frezen.
freesdelen jetbrett EDF Heren, Een gefreesde set ribben/spanten is via VTH in Duitsland verkrijgbaar voor €74,99 : Frästeilesatz Jetbrett EDF . Inderdaad een heel leuk model en de FMT met tekening heb ik ook nog. Ook heb ik nog een 70mm EDF liggen met motor voor 4S...hmmm..... Kerst is ook niet meer zo ver weg... To be continued
Ik had de set bij HVT ook al gevonden, maar het is leuker dit zelf te doen. het is deel van de hobby en scheelt nog geld ook. € 75,- voor een short kit zonder tekening vind ik vrij stevig aan de prijs.
Die €75,00 is inderdaad vrij stevig, maar ik heb zelf niet de mogelijkheid om dit te frezen. En om nou met een figuurzaagje te gaan klooien.... Als iemand zelf een set gaat (laten) frezen, noteer mij dan ook maar voor een setje. Ik heb overigens wel de mogelijkheid dit in Inventor in 3D te tekenen, dus wellicht iets van een samenwerking mogelijk ? Laat maar wat weten....
Het meeste werk is het omzetten van de gescande tekening naar CAD. Als ik het zo lees kunnen we dat werk wel verdelen. Ik krijg de FMT opgestuurd, wanneer ik hem heb weet ik nog niet. Inscannen is voor mij geen probleen. Een van onze leveranciers heeft een A0 scanner staan die ik kan gebruiken.