Leptobvoeding als eeeeh ... voeding: 18V 120W, zonder herverbouwing

uhm zo hangen al mijn 50W laders al aan het stopcontact :lol:

10 dollar incl verzending vanuit hongkong.

dacht dat dit toch al redelijk bekend was.... Op hongkong zie je niet anders dan die laptopvoedingen voor die imax b6 laders.

Ik heb een voltcraft B5 lader, daar past een van de standaard mee geleverde stekkertjes van de universele laptopvoeding gewoon in.
Dan hoef je ook geen verloop box te maken.
Alleen even opletten dat de plus en min goed zitten.
Ideaal lekker licht en goedkoop :)

Hoi,

Ik ben een beginner en wil binnenkort een set kopen, waaronder een icharger 106b. Daar zit echter geen voeding bij. Hierboven lees ik dat je soms ook een computervoeding kan gebruiken. Op de ac/dc adopter van de computer/laptop zie ik idd output 19 volt staan. Maar kan iemand mij vertellen waar ik die waarde van de de lader vandaan kan halen? Hieronder de gegevens van de lader:

Spec.
Input voltage range : 10.0 – 18.0VDC
Charge current range : 0.05 – 10.0A
Discharge current range : 0.05 – 7.0A
Maximum charge power capacity : 250W @ input voltage > 13.5V
Maximum discharge power capacity : 20W
Maximum extern discharge power capacity : 170W @ 20V/7A
Current drain for balancing : <300mA
Balance accuracy : <10mV
Lithium (LiPo/LiIo/LiFe) battery cell count : 1 – 6 series
NiCd/NiMH battery cell count : 1 – 17 series
Pb battery cell count : 1 – 12 series (2 – 24V)
Battery setup memories : 10
Intelligent temperature control : Yes
PC Connect : USB port
Weight : 350g
Dimensions (L X W X D) : 134 X 83 X 25mm

Gaat het om de input voltrange: als ik een voeding kan vinden tussen de 10 en 18, zit ik dan goed? Ik ben een enorm leek, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet,
Erik