Luchtcompressor

Ik gebruik een kleine ferm, makkelijk overal mee naartoe te nemen.
Destijds 89 euri's

FCO-1006-278-278.jpg

Eens kijken bij Kranenbroek in Dongen. (voor jou het dichts bij) Hier hebben ze veel luchtgereedschap voor een hele leuke prijs. Ten opzichte van die Einhel hebben ze dezelfde apparaten maar dan met het merk Vos erop voor de helft van het bedrag dat jij aangeeft.
Dus een keer naar het zuiden komen loont zeker.

Succes

Ik ben op zoek naar een handzame luchtcompressor die sterk is en makkelijj mee te nemen. Welke gebruiken jullie en is aan te raden? Zelf lijkt mij de onderstaande wel interessant maar ik heb er geen ervaring mee. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren

Einhell bt ac 180

Nieuwe Einhell Compressor Bt-AC 180 Kit Boxy te Koop Aangeboden op Tweedehands.net

een goede compressor ,die makkelijk is mee te nemen? naja dat zal niet gaan, de kleinere compressoren zijn vaak niet toereikend voor voldoende luchtstroom,omdat dat er geen tank opzit en de compressor continue aan het werk is waardoor hij snel warm wordt, de grotere hebben wel een tank , maar die zijn weer snel te zwaar , dus misschien even kijken in de professionele tak , daar zijn diverse "hanteerbaarde"compressoren , maar dan nog is het nog een aardig gewicht en prijs .
Koop een pickup en zet daar een goede compressor in met een grote tank en een aggregaat en je bent aardig op weg ;)

Ik ben op zoek naar een handzame luchtcompressor die sterk is en makkelijj mee te nemen. Welke gebruiken jullie en is aan te raden? Zelf lijkt mij de onderstaande wel interessant maar ik heb er geen ervaring mee. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren

Einhell bt ac 180

Nieuwe Einhell Compressor Bt-AC 180 Kit Boxy te Koop Aangeboden op Tweedehands.net

deze is bij de praxis goedkoper dan via de link van jou,
maar wij hebben `m op `t werk ook,.... niet kopen luid het advies
veel geluid, en bijna geen luchtdruk
ongeveer 7 minuten laten draaien voor 30 seconden lucht,
kan er geen voetbal mee oppompen.....

en voor €25.- meer heb je een iets grotere maar veel gebruiksvriendelijker compressor
BT-AC 200/24 OF Air Compressor http://einhell.nl/wpimages/wpaa03ceec.gif

okee hij is wel 3x zo zwaar maar veel beter in gebruik

maar omdat het in gebruik zo`n waardeloos ding is, wordt hij nieuw in de winkel wel steeds goedkoper, ;-)

hij staat bij de hornbach nu voor €50.-
dus nu wordt `t gebrek aan "kwaliteit / gebruiksgemak" gedeeltelijk gecompenseerd door in prijs te halveren

stond bij ons deze week zo'n valiestype in de aanbieding bij de aldi.
Eerder al in een ander topic afgeschreven als niet zo geschikt om bv iets schoon te spuiten. Dient maar voor kortstondig.

Back