Hierbij mijn eerste luchtfoto´s. Het vliegtuig is net klaar, dus het was er niet de mooiste dag voor. De storm van gisteren en vannacht was vanmorgen gaan liggen en tijdens een korte opklaring moest ik het natuurlijk even proberen. Hier de eerste foto ............ van mijn woonplaats Wolvega.... MPX Easystar Mega 16/7/10 met 6*3 Grp. grijs 3s2p 1500 Kokam Pentax Optio S5i met PRISM-switch http://www.hexpertsystems.com/prism/ 13-11-2004 Met dank aan Alex Talsma
WOW hoog man! Dit is het hoogste dat ik ooit gedurft heb: Kwam niet eens boven de rembrand toren uit. M'n heli (logo10) was toch echt al een klein stipje aan het worden. Nog niet meer geprobeerd met die co-pilot. Binnenkort maar weer eens proberen.
Ik denk dat het met een Logo 10 ook een stukje moeilijker is om hoog te vliegen dan met mijn Easystar. Stilhangen met een heli is op die hoogte ook zo goed als onmogelijk. Snel de co-pilot monteren, ik ben al een hele tijd benieuwd naar jouw resultaten daarmee. Voor de Easystar was het nog niet eens zo hoog Snel weer eens proberen.
eelco, zijn ervaringen met de copilot staan al ergens op het forum als het goed is. hier oa: FMA FS8 Co-Pilot (automatische piloot) review!!
ok, ik ruik hier een voorzetje... Wie heeft de hoogst genomen rc luchtfoto... soortgelijke thread in rcgroups... hier mijn input, hoogste dat ik zo kon vinden
en die is ons veldje van uit een een hummel genomen. http://home.hetnet.nl/~pieter.klop/My_Homepage_Files/Page3.html
Vanmorgen nog even een vluchtje gemaakt..... hmmmm het is nog vroeg met weinig licht. Ketelbrug kijkend richting de Flevocentrale
Foto van vorig jaar: De 2 Zeeuwse eilanden Noord Beveland en Schouwen Duiveland, met daartussen de Oosterschelde, en links van de Stormvloedkering de Noordzee. Pas wel op voor 1:1 vliegtuigen trouwens... :roll: Binnenkort maar weer eens luchtfoto's maken, begint wel weer te kriebelen eigenlijk, vooral het moment dat je de camera op de pc aansluit is super
Kan haast niet geloven dat dit met een modelvliegtuigje en een camera gemaakt is.Werkelijk prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!gr Marcel
@Peter. Het doolhof is inderdaad mooi gelukt zeg. Nog ééntje van vanmiddag....omdat het zo leuk is :wink: Kijkend vanuit Emmeloord richting Lemmer. De polder is wel mooi....
De foto´s worden al wat beter. Nog een paar proefjes van het dorp waar ik woon. Het is wel jammer dat ik 2560*1920 terug moet brengen naar 640*480. Is toch niet hetzelfde.
misschien kan je de high res ergens hosten en dan een link plaatsen ? ben eigenlijk wel benieuwd naar de high res versie
Eelco, mooie foto's! Ik kan alleen staande fotos maken, als ik vanuit de zijkant van mn vliegtuig fotos maak. Dat is wel jammer. mooi mooi mooi
Vanmiddag met mijn vrouw het land in gestapt bij het dorpje Oenkerk. Daar ligt haar opa begraven, een luchtfoto van de begraafplaats leek ons een bijzonder cadeau voor oma. Het is goed gelukt.. De uiteindelijke gekozen "cadeau" foto. Op de achtergrond zie je de flat waar oma woont. Een foto van het dorp. Foto van de straat aanblik. Link naar de highres versie: http://www.xs4all.nl/~goutum/rcteam/AP/omagekozen-kerkcentraal.JPG