Ik kan me herinneren dat, toen ik net begon met het bijhouden van een weblog, er een maximaal aantal foto's was per artikel. Ik kan dat nergens in de regels vinden, mkaar vraag me af of dat nog steeds zo is. Groet, Ad Bakker
maximaal aantal woorden weblogartikel Eergisteren wilde ik een weblogartikel plaatsen, en kreeg toen ik op de "verzend" knop drukte de mededeling dat het te lang was: te veel woorden (ik weet niet precies meer hoeveel, ik geloof 1000). Of je het maar even wilde inkorten. Nu probeer ik zoveel mogelijk to the point te blijven, maar ik had nu eenmaal nogal wat te meleden. Toen heb ik het maar in twee delen opgesplitst, en dat wordt zonder problemen geaccepteerd. Ik zie daarom de zin van zo'n maximum (zie ook eerdere opmerking over maximaal aantal foto's) niet. Het wordt in twee afleveringen even lang (of eigenlijk nog langer, want je wilt er toch een kop en een staart aanbreien), dus het ruimtebeslag wordt niet beperkt. Wellicht zijn er technische redenen die ik hier niet kan doorzien, maar hinderlijk is het wel. Groet Ad Bakker
Dat noem ik nu service. Hartelijk bedankt, zou willen dat alle helpdesks, en zeker de commerciƫle, zo werkten. Groet, Ad Bakker