Dit is mijn Tamiya Scania waar ik al een tijdje mee bezig ben. De scania is voorzien van MFU en BB. Ik heb nog super veel ideen en hij is dus ook nog lang niet klaar. Groeten, Kris
zier er goed uit mooie gedaan vind het verslag ook mooi dat kenteken verlicht vind ik wel grappig mvg mike
Wow! 8O Die truck is echt geslaagd! De kleur vind ik net als de rest mooi en ook de tautliner past goed bij de truck, mooie combinatie. Alleen de slijkplaat van de trailer vind ik net iets minder. Nog veel succes met de rest van de afwerking. Philippe
he nog een vraag dietautliner van ebay hoe heb je die gevonden want ik was er aan het zoeken maar ik kan hem niet vinden help
Klopt hij staat er nu even niet op. Maar die man heeft er altijd meerdere in de aanbieding. Je kunt zelfs de kleur van het zijl kiezen, gepolijste velgen of niet, Gespoten onderstel, Met of zonder verlichting, enz. Opties zat Ook levert hij dit soort onderstellen zonder de tautliner bak. Die man heet ''Montschipu"" op ebay. De oplegger koste mij (inclusief opties) met verzenden iets van 395 euro. Groeten, Kris
he nou ben ik net aan het kijke maar er staads niks op je kan niet op naam zoeken en onder welke rubiek en term had jij hem gevonden gr king off the road
Ik zei ook dat hij er nu even niet op stond. Ik hou het wel even in de gaten voor je en laat het wel weten als hij er weer op staat.
De carson trailer is nog behoorlijk anders. Ik vind deze persoonlijk een stuk mooier. Bij carson bijvoorbeeld is het ''zeil'' van stof dat lijkt al gelijk een stuk minder vind ik.
hallo Kirz eerst en vooal een prachtige truck en trailer daar mijn vriend van de club ook zo'n trailer wil van de gekende monstipu wil wou ik vragen of de zeilen of zijkant ook kunnen open schuiven en of hij goed verpakt op gestuurd wordt omdat er namelijk al een paar kopers waren die hun trailer beschadigd ontvangen hadden. maar volgens hem kon je hem dan wel terug sturen. groetjes Speedy
hoi, De zijkant van de zeilen kunnen wel open maar kunnen niet schuiven. Het verzenden ging goed alleen mijn achterbumper stond heel iets krom , maar dat was zo gemaakt. Verder ben ik heel tevreden over de oplegger. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groeten, Kris
en dat is mijn tamiya scania met servonaut V8 geluid en tautxliner. ps: bezoek ook eens onze site www.rcscaletrucks.be
Ja klopt, Zijn prachtige dingen die hij te koop aan biedt. 1e koop = chassis ( kromme bumper + stootbumper ). 2e koop = tautliner ( totaal verwoest ) ( zie foto ). 3e koop = tautliner ( kormme bumper + stootbumper ). Is jammer, maar hij kan ze wel wat beter en steviger verpakken. Dit is de schade trailer ( heb ik inmiddels andere ( gratis ) spullen voor gekregen om hem te maken. De gehele achterkant is afgebroken ( schroeven zaten in de gaten, dus kon ze er niet uitkrijgen ). Het gele frame op de trailer zelf was kapot ( terug buigen gaat moeilijk omdat het snel afbreekt :cry: ). En ik heb sowieso 1 trailer al veranderd ( het zeil langerder gemaakt, door midden gesneden aan de bovenkant, en een L profiel onder op gemonteerd en het zeil een stukje laten zakken.. en vast gemaakt... en een ABS plaat boven op vast gemaakt. Staat nu weer wat beterder en ook echter.