Even een oud besje boven halen. Nogsteeds niemand die em eens heeft geprobeerd? Ik ben opzoek naar iets aparts en kwam dit ding tegen. Mischien is et wat.
Tsssss, da's wel een héél oud draadje. Ik heb hem gebouwd en het ding vliegt als de beste, een typisch ondergewaardeerd model. Ik heb hem nog steeds en vlieg er af en toe mee, nog helemaal geen schade erop! Niet kritisch te vliegen, kan ook erg langzaam en is niet te overtrekken, een spin lukt al helemaal niet. Heb wel een wat betere aandrijving als de originele. Ik heb er destijds een bouwverslag van geschreven wat gepubliceerd is in RC Modelbouw (bestaat niet meer....)
Ik vind et wel een bijzonder model, lijkt wel n beetje op die nieuwe fighterjet met negatieve pijlstelling. X-29 ofzo dacht ik. Waar is de wing eigenlijk van gemaakt?
Hier is de mijne. Heb de vleugelvoorrand (erg kwetsbaar) met een bolletjesfrees uitgefreesd en daar een koolstof buis in gelijmd met bouwlijm(schuim), dat ging erg mooi. Nu is hij bestand tegen een botsing met een dikke rietstengel of zo en is de vleugel een stuk steviger geworden.