Paasraces MACH

Bij het bekijken van de inschrijfpagina voor de paasraces gemerkt dat er geen modified klasse is.
Met het WK 2012 in het verschiet zijn er waarschijnlijk wel mensen geinteresseerd (waaronder wijzelf) om eens een OK modified te komen rijden op de Mach.
Heb al eens de vraag gesteld via hun site, maar krijg geen reactie.

MJ

kheb even een mail naar de Mach gedaan met de vraag voor deze.

Want ik wil ook graag modified rijden al daar dan met de passrace.

Gr Patrick

Heb ondertussen antwoord gehad van de Mach met een negatief antwoord.
Met meer mensen die mod tijdens de paasraces willen rijden draaien ze misschien bij.

MJ

Nou, dan hebben jullie er naast het NK en de Benelux+ een missie bij!!! Succes! Hoop dat het ook voor de modified rijders tijdens de paasrace doorgaat!!!

ik heb de zelfde mail gehad.
Erg jammer want ook zo gaan de klasses langzaamaan weg.

We gaan ons hard maken voor de Paasrace om daar dan ook hard over de baan te gaan.

Gr Patrick

Lijkt me een goed plan! Wel weer eens gaaf om wat modified TC's over de MACH te zien (laag)vliegen...

Ik had de vraag over een modified klasse ook rechtstreeks naar de MACH gestuurd, en heb dezelfde standaard mail als jullie ook terug gekregen.
Het kan niet moeilijk zijn om die reeks open te zetten voor inschrijvingen en dan te kijken hoeveel volk erop afkomt toch?

Ik kan maar hopen dat er genoeg rijders de vraag stellen en dat bij de MACH de ogen open gaan.

Gr,
Jonathan.

Goed, ik begrijp ze wel bij de MACH.

Een modified maakt natuurlijk bijna net zoveel herrie als een brandstofauto........:p

Is maar een aanname maar wellicht is de gedachte dat die mannen in de 13.5t klasse gaan rijden waardoor er een mooi groot startveld komt ipv verspreid over verschillende klasse? Tijdens de clubwedstrijden is er ook geen modified klasse.

Is maar een aanname maar wellicht is de gedachte dat die mannen in de 13.5t klasse gaan rijden waardoor er een mooi groot startveld komt ipv verspreid over verschillende klasse? Tijdens de clubwedstrijden is er ook geen modified klasse.

Waarom dan een open wedstrijd houden?
In Nederland zit de modified op zijn gat en door niets te organiseren komt daar zeker geen verandering in, ik versta dan ook niet waarom de Mach een electro mod EK wil organiseren.

MJ

Een open club wedstrijd hou je omdat er dan ook niet leden mee kunnen doen in de klasse die de club dat jaar heeft lijkt me. De open clubwedstrijd is er niet voor de modified maar voor de overige klasse die er wel gereden worden.

Er is geen animo tijdens de clubraces om modified te rijden en wellicht willen ze de klasses van de clubraces aanhouden voor de openclub. Vorig jaar is er ook getracht een modified klasse op te bouwen maar dat is er niet gekomen omdat er te weinig rijders voor waren. Ik ben lid van de mach maar verder niet, ik geef alleen een aanname of wellicht een denkwijze waarom ze wellicht de keuze hebben gemaakt en verder is deze werkelijk nergens op feiten gebasseerd LOL. ik ben geen bestuurslid. :wink: Daar zou je contact voor moeten opnemen met de mach. Het zou zo maar kunnen dat ze straks wel een modified klasse er bij proppen als er wel genoeg animo voor is.....

Laatst bewerkt:
Het lijkt me totaal geen probleem om er een modified klasse tussen te zetten eigenlijk. Als jij hier bijvoorbeeld rijders bij elkaar sprokkelt en je stuurt iemand van het electro bestuur (bijv. Niels de Zwijger) een mailtje met een lijst van rijders. Dan denk ik wel dat ze het door laten gaan. Een pré zou dan wel zijn dat je echt een leuke lijst aan rijders hebt.
Ook ik ben geen bestuur uiteraard en ook dit is slechts een aanname maar ik zou het raar vinden als het niet zou kunnen bij genoeg mensen.

Hoe laat beginnen de 1e heats maandag??

de Myrcm tijdschema's zijn nog niet online dus misschien dat iemand het hier kan posten..

Tot maandag!!

klopt alles staat inmiddels online.
we rijden ook 3 finale ronden en niet 2.
das even voor de duidelijkheid.

10 uur beginnen de kwalificaties, zoals gewoonlijk.

Laatst bewerkt:
Was weer een erg leuke race, op een schoonheidsfoutjes na bij de start...
maar kan gebeuren.

Top geregeld weer Hugo, liep allemaal erg gesmeerd.

Ja was een geslaagde dag iedereen bedankt van de keuring en wedstrijd leiding en kantine en wie ik nog vergeten ben..

Zo en nu ga ik eens wat slaap inhalen denk dat ik woensdag weer wakker wordt

Groeten

John

Het was zeker een geslaagde dag ondanks mijn mega-ass-wooping die ik gekregen heb... Maar echt een hele leuke race, mooie opkomst in de Pro10!!!

Hugo, bedankt! Was zeker top geregeld allemaal...

De MACH, de kantine, de mensen van de technische keuring en alle rijders bedankt voor een mooie race en een zéér geslaagde en leuke dag!!!

Back