Van hun facebook site. PK MODEL RACING GAAT SLUITEN. ZATERDAG 17 SEPTEMBER START DE OPHEFFINGSUITVERKOOP Na 35 Jaar PK Model Racing moeten mijn vrouw en helaas wegens ouderdom en de daarbij behorende ouderdom kwaaltjes helaas stoppen met ons bedrijf waar we al die jaren met plezier in gewerkt hebben. Wij zullen dan ook op Zaterdag 17 Sept. starten met een grootste uitverkoop van de enorme voorraad aan RC artikelen die we hebben. Ter voorbereiding daarvan, zullen we Vrijdag 16 Sept. gesloten zijn, zodat we de winkel inrichting aan kunnen passen, en uit kunnen zoeken wat voor welke prijs aangeboden gaat worden. Zaterdag 17 Sept. zijn we dan vanaf 10.00 tot 16.00 uur open en zullen er stapels artikelen zijn zoals auto's, zenders, accu's, laders, brushless sets etc. met flinke kortingen van 10 tot wel 50% aangeboden worden. We verwachten dat we daarvoor nog ongeveer 6 weken voor open zullen blijven, de geplannede sluitingdatum is dan 1 November. Tot die tijd zal de webwinkel actief blijven, zeker gedurende de eerste periode, je kunt dus nog gewoon bestellen, en wat we even niet in voorraad zouden hebben kan dan nog steeds door ons besteld worden. Op de site zullen sommige aanbiedingen ook te bestellen zijn, maar voor een totale keuze aan artikelen, demo spullen, hobby projecten als gedeelte gedemonteerde of incomplete auto's die je voor een hobby prokect kunt gebruiken zullen alleen in de winkel opgesteld staan. Het is dus zeker lonend om eens langs te komen. Weet het al tijdje, ze hebben diverse mensen benaderd voor overname. Er was geen intresse helaas.
Toch niet te begrijpen dat niemand van het personeel het over zou willen nemen . Is best een boterham mee te verdienen denk ik zo.
Dat snap ik maar er zal vast wel een regeling te maken zijn. Als je er al jaren werkt zal er toch wel iets te regelen zijn.
Dat snap ik nu weer niet. Dat moet ten eerste dan wel in je zitten. Ik zou ook veel liever loonslaaf zijn dan (eigen) baas met personeel. Ten tweede heb je tegenwoordig dat iedereen het zo goedkoop mogelijk moet hebben. Komen ze bij jou in de winkel kijken of het er leuk uitziet en ze bestellen het thuis in china. Dus bestaansrecht kan alleen maar verder slinken. Neem jij zelf dat risico als loonslaaf(je)????
Ik persoonlijk zou het inderdaad wel hebben geprobeerd. Maar je hebt wel zeker een punt.. De zaak liep naar mijn weten best goed. Je hoeft niet perse meteen al het personeel erbij te nemen toch...