Rc.heli.shop.funfly weekend 21 en 22 mei 2011

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door de oude, 13 jan 2011.

1. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Hoi Helivliegers.
    Het nieuwe jaar is weer begonnen en zo ook weer de voorbereidingen voor het 2 funfly weekend op 21 en 22 mei de eerste verg- zijn all binnen de club geweest en de manen van de technische dienst hebben weer een mooi idee voor de funwedstrijd deze is in grote lijnen het zelfde als vorig jaar.
    Zodra de aanmeld site open gaat zal ik dat melden de eerste 10 hebben zich al gemeld voor het weekend dus het gaat goed .
    Voor de goede orde het weekend word wederom bij vliegclub APOLLO te HORST gehouden met zeer goede kampeer mogelijkheden .
    Mvg Arie

Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  2. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Hallo helivliegers de aanmeld site voor 21 en 22 mei is weer open u kunt zich hier alvast aanmelden. svp alle velden invullen. http://funfly-weekend.rc-heli-shop.nl/
    De inschrijfkosten zijn dit jaar 5 euro voor de wedstrijd om gemaakte kosten van de club enigzins te dekken. Dit geld dus niet voor de meeting op Zaterdag. Verder hebben we op Zaterdag avond wederom een BBQ, kosten hiervoor zullen 15 euro pp bedragen en zal wederom volledig verzorgd worden.
    De prijzen voor de westrijd zullen weer groots zijn dus we hopen jullie te kunnen verwelkomen bij vliegclub Apollo te Horst. We beschikken over een mooie campeer mogelijkheid die op Vrijdag middag al open zal zijn.
    Was en douche mogelijkheden in het clubgebouw. Stroom ook aanwezig.
    ps als men op de site het parcours bekijkt dan zijn de ringen door wat anders vervangen niet moeilijker maar wel leuker
    Met vriendelijke groet
    De organisatie

Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  3. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Schaal bouwers.
    De zaterdag op onze meeting is vrij vliegen zoveel je wilt daarom wil ik graag de schaal vliegers ook uitnodigen om te komen voor het weekend we hebben al mooie foto s van wedstrijd heli s van vorig jaar dit jaar willen we ze ook van schaalhelicopters hebben en als ik zo op het forum kijk dan zit daar een opgaande lijn in wat betreft het schaal bouwen dus manen toon je heli s en wissel van gedachten met elkaar in het echt .
    Ps vermeld op de aanmeld site bij vragen als je met een schaal heli komt b.v.d.
    Hoop jullie bij ons te zien .
    Gr De organisatie.

4. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Aanmelden.

Mensen om het evenement organisatorisch vlot en goed te laten verlopen is het belangrijk dat we zo vroeg mogelijk een beeld hebben hoeveel deelnemers we mogen verwachten en wat deze meebrengen.
    Het is een beetje 'vrijheid blijheid' opzet in die zin dat deelnemers niet verplicht beide dagen deel te nemen.
    Men kan zich op de site aanmelden voor een dag of beide dagen met zeer goede overnachting mogelijkheden .
    Dus mannen wacht niet te lang met aanmelden .
    Gr de organisatie .

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  5. bartjuuuhhh

bartjuuuhhh

Lid geworden:
    25 sep 2006
    Kan even geen prijzen vinden, voor bijvoorbeeld de camping...

6. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Betreft camping.

Hoi Bart .
    De Camping is op het veld dus geheel gratis en dat inclusief stroom en douche waar vindt dat nog wij hebben naast het veld een bos waar een camping gedeelte is .:D.
    Gr Arie

7. bartjuuuhhh

bartjuuuhhh

Lid geworden:
    25 sep 2006
    Ok klinkt goed! Ook caravans? Of alleen tentjes?

8. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Ook caravans plaats genoeg

9. Peter68855

Peter68855

Lid geworden:
    8 mrt 2011
    Hoi bart,

Heb op de zaterdag mezelf opgegeven om met mijn scale EC135 te vliegen.
    Moet alleen eind van de dag wel werken.
    hier een link voor een voorproefje.
    BihrSeWZG9o[/media] - Ec 135 rc fore sale
    krijg ik van jullie een mail met gegevens?

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  10. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Geweldig dat je er ook bij bent met de EC 135 van dit soort mooie schaal heli.s wil ik er meer hebben :banana:. wat betreft de zaterdag kun je de hele dag zoveel vliegen als je wil de opzet is om er een leuke vliegdag van te maken de wedstrijd is voor de zondag gereserveerd als je nog meer wil weten hoor ik het wel .
    Gr Arie

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  11. maddog

maddog

Lid geworden:
    5 apr 2009
    gerard

jammer arie nu heb ik een nitroheli en kan ik nog niet mee doen

maar gezien de foto's en reactie's van vorig jaar wil ik er volgend jaar zeker bij zijn

heb ik nog en jaartje om te oefenen hahaha

groetjes en sucses 21 / 22 mei
    gerard de pee
    team modelbouwonline.nl

12. Tiger2

Tiger2

Lid geworden:
    31 aug 2006
    Onze flyer is klaar!!

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  13. Wim Parmentier

Wim Parmentier

Lid geworden:
    3 mei 2005
    Ik zal ook komen met mijn Bell 230.
    Groet,
    Wim Parmentier

14. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Geweldig Wim ik zag dat je ook al aangemeld bent bedankt ik zie je .
    Gr Arie.

15. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Gestegen inkoop kosten bbq

Heli vrienden we zijn helaas genoodzaakt de prijs voor de BBQ te verhogen naar 15 euro pp maar daar staat tegen over dat er een kok aanwezig is voor het bakwerk hoe makkelijk kan het zijn en die genen die vorig jaar er bij was weten dat de kwaliteit zeer goed was.
    Voor die genen die wel willen komen en ook mee doen aan de wedstrijd en zich nog niet aangemeld op de site wacht niet te lang want de lijst groeit en aangezien we de wedstrijd op zondag hebben is het aantal deelnemers verbonden aan een max.
    Dus wacht niet te lang je wilt toch niet mis grijpen naar de mooie prijzen die er aan komen :(.
    Gr de organisatie.
    Ps als er vragen zijn laat me even weten via een pb

16. Wim Parmentier

Wim Parmentier

Lid geworden:
    3 mei 2005
    Had ik je toch al beloofd op de laaste RC-heliparts meeting in hulten, toen stond je naast me onder de tent, terwijl mijn heli zeik nat geregend was doordat een of ander onderkruipsel mijn heli verplaatst had en op de plek waar de bell had gestaan, een of ander klein gedrocht had geparkeerd.....
    Maar gelukkig geen schade aan overgehouden.....

Groetjes Wim

P.s. zag ik het nu goed dat je zoon een beetje aan het vreemdgaan is, met zijn Vario turbine heli? Dacht dat jullie helemaal Hirobo minded waren?

17. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Het kwartje is gevallen maar we zijn nog steeds Hirobo gek alleen ze leveren niet van die grote helicopters van daar.
    Gr Arie

18. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Aanmelden funfly weekend.

Er is een storing op de aanmeld site we zijn druk bezig om het probleem te verhelpen sorry voor het ongemak.
    Als er mensen zijn die zich snel willen aanmelden kunnen dat doen via een pb naar mij ik heb nodig naam of je ook mee deelneemt aan de wedstrijd en bbq en de maat van je Tshirt .
    We hebben eerdaags nog een vergadering met de sponsors dan weten we ook meer over de prijzen ed dat zal begin volgende week bekend zijn .
    Gr Arie.

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  19. Tiger2

Tiger2

Lid geworden:
    31 aug 2006
    Site is weer in de lucht er kan weer aangemeld worden.

20. de oude

de oude

Lid geworden:
    9 okt 2009
    Heli vrienden.
    Het funfly weekend komt snel dichter bij er hebben zich al heel wat vliegers aangemeld.
    Maar als er nog vliegers zijn die willen komen en ook mee doen met de bbq zich voor zaterdag 14 mei aanmelden ivm de bestelling van het voedsel.
    Volgende week zal ik een route beschrijving naar het veld op het forum zetten en wat verdere info.
    Gr Arie

Deel Deze Pagina