Goeiedag,
Ik ben in het bezit van een dsm2 dx6i zender, vorige zondag kreeg ik problemen toen ik met men heli aan het vliegen was, die weigerde een halve seconde ofzo om te luisteren naar zen UP commando.
Om een lang verhaal kort te maken,ik heb ontdekt dat de pot meter van men zender niet naar behoren werkt. You tube bracht raad en hulp en na reiniging werkt alles terug ok.
Ik wil hier geen discusie starten van spectrum is honderd procent rommel enz enz.. het gaat mij over een oplossing voor het pot meter probl.
een feit is wel dat ik geloof dat de kwaliteit van de pot meters beter had gekunnen.
Nu mijn vraag,wie weet welke pot meters ze gebruiken in de allerlaatste ďx6i ?
Zijn het nog steeds dezelfde of zijn het van betere kwaliteit geworden?
Of zijn er ergens goede te krijgen die je zelf kan inbouwen?
Ze zien er heel flashy uit de nieuwste dx6i modellen met knappe software maar 1 van de meest belangrijke zaken zijn de pot meters in mijn ogen.
Dus als er hier mensen zijn die al wat potentio meter spektrum ervaring hebben
Alvast bedankt.
Gr
P.s. de heli heeft het overleefd zonder schade.
Ik ben in het bezit van een dsm2 dx6i zender, vorige zondag kreeg ik problemen toen ik met men heli aan het vliegen was, die weigerde een halve seconde ofzo om te luisteren naar zen UP commando.
Om een lang verhaal kort te maken,ik heb ontdekt dat de pot meter van men zender niet naar behoren werkt. You tube bracht raad en hulp en na reiniging werkt alles terug ok.
Ik wil hier geen discusie starten van spectrum is honderd procent rommel enz enz.. het gaat mij over een oplossing voor het pot meter probl.
een feit is wel dat ik geloof dat de kwaliteit van de pot meters beter had gekunnen.
Nu mijn vraag,wie weet welke pot meters ze gebruiken in de allerlaatste ďx6i ?
Zijn het nog steeds dezelfde of zijn het van betere kwaliteit geworden?
Of zijn er ergens goede te krijgen die je zelf kan inbouwen?
Ze zien er heel flashy uit de nieuwste dx6i modellen met knappe software maar 1 van de meest belangrijke zaken zijn de pot meters in mijn ogen.
Dus als er hier mensen zijn die al wat potentio meter spektrum ervaring hebben
Alvast bedankt.
Gr
P.s. de heli heeft het overleefd zonder schade.