VGT in Hoeven
Aan allen die het VGT een warm hart toe dragen, in het bezit zijn van een Vintage zwever en 15 mei 2011 in hun agenda vrij houden voor het volgende treffen van het nu al niet weg te denken Vintage Glider Treffen!!!!!
Op uw uitdrukkelijk verzoek is het mij een eer om deze bijeenkomst opnieuw te mogen organiseren.
Dit treffen vind plaats in de gemeente Halderbergen waar Oudenbosch en Hoeven deel van uitmaken. één maal eerder heeft dit treffen in hoeven met succes plaatsgevonden.
Het betreft een groot veld waar de electro of fietslier onze zwevers tot op grote hoogte kunnen brengen. De thermiek in ons dorp is wereld beroemd in Hoeven en zal op 15 mei onze zwevers langdurig van de grond houden.
Ik denk dat de regels simpel en bekend zijn:
1) U bent in het bezit van een geschikte verzekering
2) U heeft een Vintage zwever ouder dan 20 jaar
3) U heeft uw zwever voldoende onder controle (brevet is niet nodig)
3) U heeft goede communicatieve vaardigheden ( potje OH-en)
4) U heeft een goede conditie om de fietslier te bedienen( als Max komt)
5) helaas alleen electro
Hierbij nog wel voor iedereen een zicht op het veld waar het treffen gaat plaatsvinden
Adres is Langeweg 6 Oudenbosch N51,60687° x E4,54908°
Als je het zó invoert: 51,60687°N 4,54908°E
dan snapt Google Earth ook waar het is.
Hoek langeweg x Koedijk(zandpad)
Daar kan een 747 nog op landen
300m elastiek/lier is geen probleem.
1) Wim Peltenburg, Pilatus B4, Sirrus, ARGO, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
Aan allen die het VGT een warm hart toe dragen, in het bezit zijn van een Vintage zwever en 15 mei 2011 in hun agenda vrij houden voor het volgende treffen van het nu al niet weg te denken Vintage Glider Treffen!!!!!
Op uw uitdrukkelijk verzoek is het mij een eer om deze bijeenkomst opnieuw te mogen organiseren.
Dit treffen vind plaats in de gemeente Halderbergen waar Oudenbosch en Hoeven deel van uitmaken. één maal eerder heeft dit treffen in hoeven met succes plaatsgevonden.
Het betreft een groot veld waar de electro of fietslier onze zwevers tot op grote hoogte kunnen brengen. De thermiek in ons dorp is wereld beroemd in Hoeven en zal op 15 mei onze zwevers langdurig van de grond houden.
Ik denk dat de regels simpel en bekend zijn:
1) U bent in het bezit van een geschikte verzekering
2) U heeft een Vintage zwever ouder dan 20 jaar
3) U heeft uw zwever voldoende onder controle (brevet is niet nodig)
3) U heeft goede communicatieve vaardigheden ( potje OH-en)
4) U heeft een goede conditie om de fietslier te bedienen( als Max komt)
5) helaas alleen electro
Hierbij nog wel voor iedereen een zicht op het veld waar het treffen gaat plaatsvinden

Adres is Langeweg 6 Oudenbosch N51,60687° x E4,54908°
Als je het zó invoert: 51,60687°N 4,54908°E
dan snapt Google Earth ook waar het is.
Hoek langeweg x Koedijk(zandpad)
Daar kan een 747 nog op landen
300m elastiek/lier is geen probleem.
1) Wim Peltenburg, Pilatus B4, Sirrus, ARGO, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
Laatst bewerkt door een moderator: