Votec 322 "lxl" Fertigmodell 2,54m Ph

Ga eens praten en kijken bij F3M en of F3A-X.

Als je dat doet kom je meer te weten en heb je er ook gelijk beeld bij.

Belangrijkste punt wat mij betreft.

1) Betrouwbaarheid van de (af)bouwmethode
2) Geluidsreductie

Van beide is genoeg te vinden. Kijk b.v. eens bij bouwverslagen van de grotere kisten in de bouwverslagen hoek. Of typ bij zoeken geluid in.

En o ja, als je stelling onder aan je berichten echt klopt in jouw geval dan laat dat ding maar in de winkel. :) Deze grote kisten zijn echt geen speelgoed meer, je moet er zeer gedisiplineerd mee omgaan. Hiermee bedoel ik overigens niet dat alles onder de 2m speelgoed en ongevaarlijk is maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Succes

Mark

Laatst bewerkt:
Ga eens praten en kijken bij F3M en of F3A-X.

Als je dat doet kom je meer te weten en heb je er ook gelijk beeld bij.

Belangrijkste punt wat mij betreft.

1) Betrouwbaarheid van de (af)bouwmethode
2) Geluidsreductie

Van beide is genoeg te vinden. Kijk b.v. eens bij bouwverslagen van de grotere kisten in de bouwverslagen hoek. Of typ bij zoeken geluid in.

En o ja, als je stelling onder aan je berichten echt klopt in jouw geval dan laat dat ding maar in de winkel. :) Deze grote kisten zijn echt geen speelgoed meer, je moet er zeer gedisiplineerd mee omgaan. Hiermee bedoel ik overigens niet dat alles onder de 2m speelgoed en ongevaarlijk is maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Succes

Mark

de stelling onder mijn bericht was een antwoord die ik ooit kreeg van een beroeps piloot van de klm. ik vond die wel leuk vandaar dat ik die eronder heb gezet!.

Hallo Alex,

Weet jij nog een site waar ik nog meer kan bekijken van het bekender spul?.
Grt robert

Posted via Mobile Device

Een persoonlijke favoriet van mij is de Lembeck extra, dan heb je de 2.6m voor 589 euro, of de 2.3m voor 428 euro. Is echt topspul, op rc-network.de lopen er een aantal topics over.

Lembeck Modellbau

Een persoonlijke favoriet van mij is de Lembeck extra, dan heb je de 2.6m voor 589 euro, of de 2.3m voor 428 euro. Is echt topspul, op rc-network.de lopen er een aantal topics over.

Lembeck Modellbau

die 2.3m is eigenlijk al groot genoeg zo te zien op de foto op de site en het scheelt behoorlijk in prijs!!!
hou ik weer geld over voor de motor.

grt robert

Die Lembeck Modellbau heeft idd mooie moddellen :D

K vindt die Ultimate 2,54 M wel mooi

Grt.

Laatst bewerkt:
Knap toestel he, ben eveneens de aankoop van de 2.32 extra aan het overwegen...
Elke keer ik hun site bezoek jeuken mijn vingers enorm :-)

Ik ben me aant bedenken dat ik die Ultimate ga bestellen :p

Grt.

Dat heb ik nou ook niet dat ik er wedstrijden mee ga vliegen ( daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor) maar het lijkt mij gewoon geweldig om zo'n groot vliegtuig te besturen.

Ik vind die Ultimate ook een geweldig mooi toestel alleen ligt die een beetje boven mijn budget.

grt robert

Vindt de Ultimate echt prachtig maar de extra´s ook :D

Meschien dat ik de ultimate binnekort ga bestellen .

Grt.

Vindt de Ultimate echt prachtig maar de extra´s ook :D

Meschien dat ik de ultimate binnekort ga bestellen .

Grt.

als ik naar je leeftijd kijk lijkt mij dit een behoorlijke uitgave! toen ik die leeftijd had durfde ik daar nog niet eens naar te kijken, zelfs nu moet ik er nog het een en ander voor opzij zetten.
ik denk dat je voor een simpele 100cc motor ook tussen de €500 en de €1.000,00 zal zitten en dan nog de electronica alles bij elkaar een behoorlijke uitgave voor iemand van 14 jaar, ik kan natuurlijk niet in zijn portomonee kijken maar ik moest hier heel wat kranten voor bezorgen!

oke sorry gaat mij ook niks aan!

maar wat hebben we nog meer nodig dan behaleve een dikke motor dat anders is dan de gemiddelde vliegtuigen?.

grt robert

Back