ik ben benieuwd waar jullie varen, thuis in de vijver of ergens bij een plein?
het leuke is dat iedereen nieuwe plekjes leert kennen misschien wel in de buurt!
waarom heb ik dit draadje gemaakt?
- om nieuw vaarwater te leren kennen!
- omdat mensen gewoon nieuwschierig zijn waar men vaart
- omdat je in contact kan komen met andere mensen!
je test bassin laten zien is ook altijd leuk!
ik zal beginnen met mijn vaarwater!
ik woon in zeeland, en mijn opa heeft een boerderij (had). Nu was er al een klein plasje water, maar mijn opa vind het leuk dat ik lekker kon spelen (5 jaar terug), omdat ik een moeilijke periode achter de rug had (ouders gescheiden enz.)
Daar ging ik dan met vriendjes varen, met houten zelf gemaakt modelbootjes.
Toen ik wat ouder was een jaar of 11 kreeg ik mijn eerste bestuurbare boot, toen kwam de vijver mooi uit natuurlijk. (wist nog niet dat mbf bestond)
Nu ik er een poosje alleen gevaren heb is het eigenlijk een beetje "gewoon" aan het worden. Daarom vraag ik dat we af en toe met een groep kunnen varen maar daar is al een draadje voor! (wat goed gebruikt wordt!)
Het adres is:
Zouteweg 2A
4417 NE Hansweert
laat even via PB weten of je wil komen varen....
Foto's
Filmpje!
Links: goede-vaarlocaties-gezocht-2
waar varen onze medeleden?
Filmpje van Klaas Kamstra (uit Friesland)
het leuke is dat iedereen nieuwe plekjes leert kennen misschien wel in de buurt!
waarom heb ik dit draadje gemaakt?
- om nieuw vaarwater te leren kennen!
- omdat mensen gewoon nieuwschierig zijn waar men vaart
- omdat je in contact kan komen met andere mensen!
je test bassin laten zien is ook altijd leuk!
ik zal beginnen met mijn vaarwater!
ik woon in zeeland, en mijn opa heeft een boerderij (had). Nu was er al een klein plasje water, maar mijn opa vind het leuk dat ik lekker kon spelen (5 jaar terug), omdat ik een moeilijke periode achter de rug had (ouders gescheiden enz.)
Daar ging ik dan met vriendjes varen, met houten zelf gemaakt modelbootjes.
Toen ik wat ouder was een jaar of 11 kreeg ik mijn eerste bestuurbare boot, toen kwam de vijver mooi uit natuurlijk. (wist nog niet dat mbf bestond)
Nu ik er een poosje alleen gevaren heb is het eigenlijk een beetje "gewoon" aan het worden. Daarom vraag ik dat we af en toe met een groep kunnen varen maar daar is al een draadje voor! (wat goed gebruikt wordt!)
Het adres is:
Zouteweg 2A
4417 NE Hansweert
laat even via PB weten of je wil komen varen....
Foto's
Filmpje!
Links: goede-vaarlocaties-gezocht-2
waar varen onze medeleden?
![]()
Binnenhaven Stellendam (ook Jan (ZUIDERKRUIS) vaart hier) en ik ook in t havenkanaal (zie foto van Jan)
Lengte: +/- 300 meter
Breedte: +/- 55 meter
![]()
Filmpje van Klaas Kamstra (uit Friesland)
Mijn Vaarwater, Wolvega
Struikheide 98, Wolvega
![]()
clubvaarwater Oosterwolde ( frl ) van Vaargroep De Golf
Laatst bewerkt door een moderator: