Wat moet ik halen???

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door commander, 13 jun 2011.

1. commander

commander Guest

Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag willen weten wat voor rc helicopter ik zou moeten halen.
    Ik ben nog een beginner dus ik zou niet weten wat voor 1 ik zou moeten halen.
    Ik heb maximaal echt 200 euro niks erboven het liefst er nog zon 50 euro onder maar max. 200
    Ik wil een helicopter waarmee ik ook zou kunnen gaan 3D vliegen.

Regards,

Marco

2. D-J

D-J

Lid geworden:
    19 apr 2010
  3. ketnet

ketnet

Lid geworden:
    30 dec 2007
    idd, eerst e zender en e sim (bestaat ook in pakket)
    bvb Phoenix + zender

na hoe lang denk je 3D te kunnen vliegen?

4. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  5. commander

commander Guest

ah ok thx ik woon btw in eindhoven vlak bij son daar is zon vliegclub :D
    en @D-J wat bedoel je met de 2 links want die zijn alle 2 hetzelfde kon geen verschil vinden ;)

@ketnet ik denk na een jaar ofzo idk maar het is gwn ik wil dat leren en niet tot ik dadelijk 200 euro uitgeef voor een helicopter waar ik geen 3D mee kan gaan vliegen..

6. D-J

D-J

Lid geworden:
    19 apr 2010
    foutje de andere moest de zender zijn :yes: Mr. Hobby :: Spektrum DX6i DSM X / DSM II BNF zender

7. gevaho

gevaho

Lid geworden:
    4 jan 2009
    Dat kun je uit je hoofd zetten.

misschien is dit wat voor je

Titan 450 helicopter RTF Trex clone 3D Belt drive

8. ketnet

ketnet

Lid geworden:
    30 dec 2007
    nu, tegen volgend jaar is dat heli'tje waarschijnlijk al minstens 2-3 keer kapot en hersteld hoor, dus houd daar ook maar rekening mee $$$

als je natuurlijk al heel goed kan hooveren, zowel tail, side en nose in op de sim zal je minder breuk hebben int echt. Sim is zeer goed om stickmovement te leren maar biedt geen stress aan.