Zilvere haakjes.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door d0nny41, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. d0nny41

d0nny41 Guest

Hi, ik heb een Kyosho DRT, en hij heeft zilvere haakjes om dingen vast te zetten bijv. die kap van de auto, maar een paar zijn kwijt, weet iemand hoe zoiets heet? want dan kan ik ze gaan aanschaffen.

Mvg,
    Donny

2. Rs4 evo 3+

Rs4 evo 3+

Lid geworden:
    19 aug 2008
    Bodyclips, je hebt ze in verschillende formaten.

3. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    bij conrad kan je ze kopen voor €2,- dan heb je er 12

4. d0nny41

d0nny41 Guest

bedankt :D

5. Matthijs NED 469

Matthijs NED 469

Lid geworden:
    5 dec 2004
    dat stond niet in je handleiding? Die geweldige winkel van je in hoofddorp (zie ander topic) heeft vast genoeg in alle kleuren van de regenboog in zijn rek hangen. ;-)

6. d0nny41

d0nny41 Guest

heb de handleiding niet geleze:p en ja natuurlijk een geweldige winkel xD

7. marder_art

marder_art

Lid geworden:
    15 mrt 2005
    De moeite nemen om je te registeren en een topic te openen, maar niet de moeite nemen om de handleiding te lezen van je auto?
    Moet je eens doen, je zult versteld staan wat daar allemaal in staat, ook qua afstelling van je motor.

8. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Weet je toch, direct een vraag neerplempen zonder uberhaupt enig eigen initiatief getoont te hebben is toch veel makkelijker?

9. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    En weet je wat het mooie is? Het werkt ook nog!

10. Cheeta

Cheeta Forum veteraan

Lid geworden:
    8 jul 2003
    helaas wel....

en die *geweldige winkel in hoofddorp* tsja... ik blijf er maar even stil over...

11. sandermt2

sandermt2 Guest

Tijd voor een wedstrijdje!
    °"-[Gok de leeftijd van de topicstarterrr!]-"°

Ik gok op 14. Wie gaat er hoger? :D

12. d0nny41

d0nny41 Guest

ja je hebt gelijk :p

13. snellehenk

snellehenk

Lid geworden:
    10 okt 2007
    Strakke gok!

Maar goed, ooit zijn we allemaal beginner geweest...over 5 jaar weet hij er wellicht net zoveel of misschien wel meer van dan jou ;)

14. sandermt2

sandermt2 Guest

Het vreemde blijft echter wel dat er nu en dan ook eens 12-16-jarigen hier komen piepen die dan daadwerkelijk eerst de zoekfunctie gebruiken vooraleer zo'n pietluttige vragen te stellen. :)
    Nu ja; samen met die vragen, daalt in elk geval ook wel de mate waarin je serieus genomen wordt hier. Dus dat probleem lost zichzelf misschien ook wel op. ;)

15. d0nny41

d0nny41 Guest

ik dacht dat een forum was om vragen te stellen, en niet commentaar te geven op andermans topics.

16. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Let op de termen "discussie" en "uitwisseling" Oftewel: inbreng van twee kanten, zelf ook moeite doen, er een mening op na houden, ervaringen delen.
    Niet: ik plemp een vraag neer en ga zitten wachten tot ik het antwoord op een presenteerblaadje aangereikt krijg.

17. wildcard

wildcard

Lid geworden:
    19 feb 2007
    Ik begin meer het idee te krijgen dat een ts uit moet kijken met wat voor een vraag hij neer zet, omdat er mensen zijn die al jaren met deze hobby en daarom waarschijnlijk denken dat ze het recht hebben meteen iemand af te zeiken.

En voor een 14 jarige is het misschien makkelijker om meteen een topic te starten met voor hem een belangrijke vraag.
    Als iemand met een vraag komt (in jouw ogen misschien een domme vraag omdat dit voor zijn tijd al een paar keer gevraagd is), leg hem dan gewoon eens uit dat hij ook gebruik kan maken van de zoekfunctie. Een als het niet teveel gevraagd is, misschien ook nog een antwoord op zijn vraag.

18. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Ik mag aannemen dat als er bv. al 3 recentelijk dezelfde topics in de lijst van vandaag staan en jij een soortgelijke vraag hebt je deze in 1 van de 3 topics erbij vraagt. Als deze 3 topics met duidelijk antwoorden al wat dieper in het forum weggezonken zijn is het vrij gebruikelijk om te zoeken naar deze topics en hun antwoorden ipv weer opnieuw de vraag te stellen.
    Je bent een beginner en ga er maar van uit dat veel beginnersvragen hetzelfde zijn en mogelijk je onderwerp al behandeld is.

In dit geval had je de manual van je auto kunnen doorlezen of op van het net kunnen downloaden om vervolgens de partslist door te nemen om erachter te komen hoe het onderdeel heet.

Vragen is prima maar eerst goed zoeken is veel beter. Overigens fop je ons niet met de text dat je het al gezocht hebt en niet hebt kunnen vinden want als wij het doen en we vinden het zonder enige moeite zal je er op gewezen worden.

19. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Uitkijken is een groot woord, even nadenken zou inderdaad niet verkeerd zijn. Ik kan me nog heel goed een tekenles herinneren op de lagere school. We moesten iets tekenen en na een tijdje ging ik naar de leraar met de mededeling dat het niet lukte. Hij keek eens goed naar mijn tekenschrift en zag dat er geen spoor was van -al dan niet weggegumde- lijnen. Ik kreeg mijn schrift terug met de mededeling dat ik maar terug moest komen als ik het echt geprobeerd had. Get my drift?

Als we altijd maar voor de makkelijkste oplossing zouden gaan, zaten we nog steeds in de bomen bananen te eten. "Give a man a fish and you feed him for a day. Teach him how to fish and you feed him for a lifetime"

Domme vragen bestaan niet. Overbodige wel.

20. sandermt2

sandermt2 Guest

Is dat hier dan nu niet gebeurd? ;) Hij wéét nu immers dat hij de zoekfunctie best eens kan gebruiken, en hij heeft ook meteen het antwoord op zijn vraag gehad. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina