Ja als het een houtbouw ARF is, zoals de rest van de lijn dan zal het wel gaan. Als het een door Oxai gebouwd ding wordt als de dubbeldekker dan is het onbetaalbaar. De dichte canopy doet het ergste vermoeden.
Van Frans forum: www.F3A.fr • Connexion La version 2+2 (Wind Spro) est prévue pour mai. Je n'ai pas encore de tarif à vous donner. Au départ, il devait être construit par Oxaï mais Silvestri a finalement préféré proposer ce 2+2 dans la gamme Sebart à un prix plus intéressant.
Ah kijk.. dat klinkt goed! (kort door de bocht vertaald.. er is nog geen prijs bekend, het kan zijn dat Oxai 'm gaat maken maar Silvestri wil 'm liever bij Sebart in het gamma tegen een interessante prijsstelling)
Mijn frans is roestig maar staat er niet "de oorspronkelijke bedoeling was dat oxai 'm zou bouwen, maar silvestri..." Nou ja roestig.. eigenlijk spreek ik geen frans
Verwacht in Mei, zal dan ws iets later pas écht leverbaar zijn, misschien een mooie optie voor opbouw in de volgende winter, en vliegen in 2010. Ik vind haar erg mooi. If it looks good, it will fly good. Wie weet...
Nu zie ik pas hoe nep deze foto is. Eerst stond er deze foto van de 110 daarna is de canopy dicht geshopt.
Zijn er inmiddels mensen met ervaring met dit toestel? Bij Lindinger kost het kale toestel 449 en met motor/regelaar/prop combo 779.. Ik zit er toch wel heel erg over na te denken.. alle andere benodigdheden heb ik al in huis, voor 779 kan ik deze schoonheid vliegen.. Andere vraag.. in de handleiding van sebart staat dat ze de A50 op 8 cellen laten lopen, maar bv. bij Lindinger staat 10S.. dus.. wat is het, 8S of 10S? Ik zou verwachten, gezien het gewicht en formaat, 8S...
hezik, dan heb je het over de wind 110, dat is net ietsje kleiner dan deze die hans voorsteld. de windS is de 2m uitvoering en nog altijd niet leverbaar. de wind krijgt dan de A50 L, die kan van 8 tot 10 cellen werken. dit is niet dezelfde motor als de andere 50 series die de A50 S hebben. die gaat maar tot 6 cellen. Peter
Valt niet veel aan uit te zoeken. De freestyle variant heeft een soort SFG's op de vleugel, een canalizer en grotere elevatorvlakken. De SFG's en de canalizer zou ik nog wel interessant vinden, de grotere elevators niet..
Klopt, was voor mij de reden om niet de rock 'n roll van Lindinger te nemen, we willen een F3A kist, geen hybride-iets