Ha! Geweldig, ik zie het al voor me! Met 19 man tegelijk laden! Maar je hebt denk ik gelijk; had ik zelf ook kunnen verzinnen! Volkert
Zat zaterdag even te dremelen in het clubhuis toen Harry de frituur aanzette. De dremel kakte meteen merkbaar in. En nee, Hans was toen niet aan het laden want die vloog op benzine. Dus heren elektro wedstrijdvliegers - in Utrecht wordt het kiezen - laden of kroketten. Ik neem in ieder geval een kroket want ik hoef niet te laden, ik kan gewoon tanken :-D
Een frituurpan gebruikt dan ook wel iets meer dan 200Watt en ik betwijfel heel sterk dat bij ons 16A beschikbaar is.. zit ook een behoorlijk lange kabel tussen. Maar.. maar.. niet geetreurd! We kunnen kroketten (ik zou voor frikadellen gaan, maar dat terzijde) eten EN laden tegelijk, want.. in de tijd dat de frituurpan aanstaat, is er altijd nog de accubak met 400Ah capaciteit
Ja het wordt tijd voor mooi weer. Moet nog een nieuw toestel invliegen en aan het programma gaan werken daarmee.
Had gedacht a.s. zondag het stof maar eens van de vleugels te vliegen alleen zijn de weersverwachtingen niet al te best...:nooo:...toch jammer als je het van de weekenden moet hebben...
Afgelopen weekend heb ik nochtans reeds een gallon coolpower weggevlogen met een Saito FA82a.. Als je zon wilt, geen wind, helderblauwe lucht.. ja dan heb je pech idd. Afgelopen zaterdag was er hier de hele dag windkracht 3~4, rond 18:00 zelfs windstil, maar met een grauwe lucht en beperkt zicht. Afgelopen zondag een helderblauwe lucht en zon, maar wind van 6bft.. wel goed oefenen, dat. Dus.. niet naar de weersvoorspellingen kijken, maar op de dag zelf gewoon je spullen pakken en gaan. Tenzij het natuurlijk katten en honden regent, maar anders..
Zaterdagmiddag bij ons ook 6bft, de Evolution ging plotseling in rugvlucht na een windvlaag, scheelde niet veel of hij ging het water in...... Maar goed, je leert er wel van vliegen ja
Zeg, kun jij nou vliegen of niet? Ik vloog met de Kyosho Oxalys, 1m35 span 2.2kg gewicht.. en zonder dreiging dat ie een sloot in zou gaan oid..
Wij hebben aan 2 kanten water (grote scheepvaart) en aan een kant een mooie dijk; als de wind over die dijk heen blaast en naar beneden gaat (is me een keer precies uitgelegd, weet het niet precies meer) krijg je hele vieze turbulentie; ik kwam uit een cubaanse achter op de basislijn terecht, en *ploep* op zijn kop Schrok wel behoorlijk...... Maar goed, morgen en zondag nieuwe kansen
Jaja, turbulentie, dat zeg ik ook altijd Ik hoop dat duidelijk is dat ik je maar loop te stangen.. in dat kader mis ik ook de torque nog in dat filmpje Uiteindelijk ben ik natuurlijk gewoon een jaloers kreng Maar het ziet eruit alsof hij het prima doet, heelhouden he.. dan kom je mij dit jaar nog tegen in de B.. vorig weekend het B programma een beetje lopen raggen en zelfs stukjes van het A programma. Het was totaal niet om aan te zien, maar goed, daar train je ook voor, dus ik overweeg om heeeeeeeel mss toch gelijk al B te gaan vliegen dit jaar..
Hahaha, die zul je ook niet gaan zien met de evolution Ik weet niet hoe het zit met een eventuele pauze bij de B/C wedstrijden; in 2007 was er in de middag een uur pauze, ik neem rustig een 3.2m Extra mee hoor, ff demootje doen (toen mocht je gewoon vliegen met een niet wedstrijdmodel)
Ach nee, wie wil er nou zo'n lelijke X-bak zien vliegen tussen al die mooie F3A kisten.. en watje, mijn Oxalys heeft ook gehoverd hoor Ok het wordt tijd om naar het werk te gaan zie ik alweer
je doet gewoon b dit jaar, bij mijn lijkt het ook helemaal nergens op. het enigste wat zonde problemen gaat is de landing, maar daar krijg je geen punten meer voor.:lol: maar ja, ik vindt het toch een uitdaging. jullie zijn voorlopig nog niet van mij verlost :wink: