Nope sorry ps: Ik krijg net nieuws over de 2m vanquish, de finale versie is nu aangekomen voor testen in de USA. Dus binnenkort kan die ook in productie...
Ik denk dat Seba inmiddels verder is dan jij denkt met dit model Uit het feit dat Lindinger hem al in de shop heeft staan leid ik af dat het géén Oxai wordt maar een Sebart. Daarom postte ik die link ook. Als het een Sebart wordt, met een prijskaartje van zeg 600 euro, dan wordt het een doorbraak in de F3A, een kist met top eigenschappen tegen een zeer concurrerende prijs. Afijn we zien wel...
Ik denk ook dat het de beste keuze zou zijn voor Sebart om hem gewoon in china te laten bouwen... Oxai is echt wel enkel voor de elite ... (met heel veel geld)
Tsja.. denk dat de 'topfabrikanten' er of al wakker van liggen, of zich er geen zorgen over zullen maken. Dat er meer 2m ARF kisten voor 'normalere' prijzen zouden komen, was wel al helder. De Vanquish was al onderweg, Fliton heeft de element, je hebt de E-Evolution, de 'spot on'.. maar ook bv. een leviosa is relatief (in vergelijk tot composit arf en znline) betaalbaar te noemen. Denk dat de markt er groter van wordt, niet dat de kopers nu goedkopere kisten gaan kopen.. diegenen die nu Oxai of ZNLine kochten, zullen dat denk ik wel blijven doen. Alhoewel de naam Sebart natuurlijk wel leuk is voor je marketingafdeling
Ik weet niet welke toestellen Seba nog in de pipeline steken heeft, maar ik weet wel dat hij woensdag naar china vertrokken is en de 23ste pas terugkomt.Dus...
De Miss Wind 50 komt er in de loop van de zomer aan. Bert reeds gemeld dat de eerste die hij te pakken krijgt voor mij is.
Hmmm, das dan bijna slecht nieuws te noemen. (voor mij dan) Als ik daarop wacht mis ik zeker de 1e wedstrijd. Maar als ik nu de Angel haal is hij binnen een paar maanden verouderd... Enige wat ik zo van foto's en 1X in het echt gezien te hebben, al verbetert zou willen zien is de neus, die van de wind (110) loopt lekker door tot aan de spinner. Imo altijd de betere keus. lichter, steviger, stijver, makkelijker inbouwen van verschillende motoren... 0 nadelen. (alleen bijna onmogelijk om een brandstof motor te monteren)
Uhm, bijna wel... Een kist van 158 X 165 die met 1300W genoeg power heeft, en gemaakt is voor electro, zoek maar...
Ja het is een beetje verwarrend. Klopt dit een beetje? Seba had de Angel. Dat was het wedstrijdmodel. toen kwam de Wind, bedoeling was dat dat het nieuwe wedstrijdmodel zou worden. Echter toen won een of andere amerikaanse lamzak(*) het WK met een dubbeldekker, dus toen moest iedereen een dubbeldekker. Dus heeft seba de Miss Wind gemaakt, een dubbeldekker. Met als gevolg dat seba straks 2 wedstrijdkisten in het gamma heeft, de Wind (enkeldekker) en de Miss wind (dubbeldekker). Van de wind hebben ze dan een 110 size en een 140 size (de pro die nog moet komen) en van de Miss wind vooralsnog een .50 versie en de .140 versie (waar seba zelf mee vliegt). Daarnaast is er nog de .50 en .30 Angel, wat dus eigenlijk verouderde modellen zijn. Ik heb wel ergens gelezen dat de Wind 110 de 110 versie van de Angel zou zijn, maar volgens mij klopt dat niet.. toch? (*) komop, neem dit niet serieus..
Voordat ik een dubbeldekker F3A klist koopt moet er een hele hoop in de F3A wereld veranderen. Maar volgens mij staat die 50 voor het vermogen. Dus minder toestel, niet meer vermogen.
Nou maak je borst maar nat, gok ik, want dankzij Dhr. Somenzini zullen er toch wel meer dubbeldekkers komen, vermoed ik..
Als de meerderheid het bij elke wedstrijd (dus met alle windopties) het een beter (en makkelijker goed te besturen) ontwerp vind zou ik erover nadenken, tot dan liever niet.
Voor wat ik ervan begrijp van een zeer ervaren F3A vlieger bij ons, zijn dubbeldekkers ondingen.. maak je het jezelf er moeilijker mee. Wat betreft .50 size.. dat hangt van de fabrikant af. Als je bv. in een Kyosho Oxalys .50 ook daadwerkelijk een .50 sleutelt, kom je toch doodleuk vermogen tekort. De Angel die jij wilt kopen, is wel een verkleining van een voormalig wedstrijdmodel en zou je daarmee als verouderd kunnen zien.. maar als je geen dubbeldekker wil, zou er een .50 size Wind moeten komen en die is er vooralsnog niet, voor zover ik weet, als die al ooit mocht komen.
je zult mij op 16 april in someren zien met een angel 50, bezie dan maar of het een verouderd toestel is.