We hebben ook nog Calandra Racing met de Genx 10 dit is een Pro10. hier de link http://www.teamcrc.com/crc/modules.php?name=News&file=article&sid=73
Sorry voor de off-topic vraag. maar waarom plaatst men de stuurservo diagonaal? en niet gewoon plat op de bodemplaat met de servo-arm omhoog? (zou dat neit beter zijn voor het zwaartepunt?)
Niet standaard uit de kit, er moet dan een verbredings-set gekocht worden. Standaard in de kit is het een 200mm auto en geen pro10... Maar okee, Corally en CRC zijn op dit moment wel de enige die op meerdere markten hebben ingespeeld en niet alleen op de WGT gefocussed hebben. Dat is een goede zaak en dat hadden de andere merken (Asso, BMI, X-ray & Serpent) ook moeten doen eigenlijk.
Dit heeft te maken met het "stuur gevoel" en dus de curve's in het sturen van 0 -> 100.... De Links staan in een andere hoek, en dat geeft zo zijn eigen stuur karakterestieken. Ook zal het "bumpsteer" effect anders zijn... Kortom, alles heeft te maken met de geometrie van de stuurlinks Dit is ongeveer het zelfde als je kijkt naar een Tamiya en Xray. Daar liggen in de toerwagens de servo's ook anders. Tamiya wijst naar voren, Xray naar opzij. Dit geeft ook andere stuurkarakterestieken. De ene begin heel progressief, en eindigt rustig. De andere andersom ... Mooie Body die Black Art, die komt ook zo mijn kant op... op de Facebook van Vesa staan nog meer foto's en info Groet Robert
In ieder geval kun je met de BMI DB10RR zonder modificatie 2s saddle pack rijden en stickpack kan er ook nog in. Die is dus niet alleen bedoeld voor World GT waar 1s lipo en 13.5t de norm is. BMI heeft in ieder geval wat verder gekeken en hun chassis voor meerdere klassen geschikt gemaakt. Ok, het is dan geen pro10 (235mm brede pancar) maar 200mm, maar dan kun je in ieder geval wel gewoon mee rijden in een klasse waarbij 2s lipo de norm is zoals hier in europa het geval is. Het zou toch mooi zijn om met een mooi Nederlands product in een klasse in Nederland of Europa te kunnen rijden. Afgezien van het 1s lipo verhaal vind ik het chassis verder hardstikke mooi met wat aardig vernuftige aanpassingen op een reeds bestaand concept welke we ook al op de 1/12 hebben gezien.
Die hoek van de stuurstangen is nodig om de auto de juiste eigenschappen te geven. Hoewel het een stuurstang is is het ook een spoorstang en als je die onder een ander hoek zet dan je suspension zal de sporing tijdens inveren veranderen.
De gegevens van de Schumacher Cougar SV zijn nu vrijgegeven. Met off-body foto's nu : Cougar SV info and price announced! - oOple.com Forums Of nog meer foto's hier : http://www.racing-cars.com/pp/Car_Showroom/Cougar_SV.html Prijs lijkt ook zeer concurrentieel met een gewone asso B4
dat wordt nog passen en meten om er de gemiddelde elctronica in te krijgen. verder wel een heel mooi ding.
heb dat ding al in november in mijn handen gehad en is mooi mogen bekijken van phill booth. maar moest daar dan wel over zwijgen toen . en er zat toen ne speedpasion regelaar in en een normale groote van ontvanger. vond dit alles zeer netjes en er was zelfs nog plaats over . dus het ziet er krap uit maar dat is het zeker niet geloof me. het enigge wat een voor vele een beetje een min aan de auto is ,is dat deze ontworpen is met het oog op en lowprofile servo te gebruiken . maar voor de rest weet ik een ding dat de mijne al besteld is .
Cougar Hallo allen, Industry standard wheel fitment.......wil dit dus zeggen dat mijn Asso wielen hier op passen, zowel voor als achter? Achter wil ik nog wel geloven maar als ik de foto's zo zie gaat dat niet op voor de voorwielen........weet iemand hoe dit zit? Hans
Denk dat je gebeden verhoord zijn!!! Xray X10 Link Pan car chassis Red RC – RC Car News Ok nog geen 235 maar wel 2s LiPo. Dus het komt wel goed want weer ééntje meer op de lijst .
Haleluja, als je het over de duivel hebt! Hebben ze in ieder geval beter over nagedacht. 1s en 2s geschikt. Helemaal super Ik moet zeggen dat 200mm echt wel goed en lekker rijd. Bochten snelheid is zeker op tapijt zeer hoog. Mocht je buiten 235mm willen rijden zal daar vast wel weer iemand zijn die daar een simpele conversie kitje van kan maken Voor die drie plaatjes hoef je geen grote plaat carbon te hebben. Kun je vrij eenvoudig wisselen tussen 235mm en 200mm.
Een bredere achterpod en een bredere voorplaat zijn idd zo gemaakt Het zou alleen zo mooi zijn als er weer meerdere keuzes in 235mm zouden komen. Het lijkt mij namelijk helemaal niet zoveel moeite voor een merk/fabrikant.
Volg het nieuws van de internationale Speelgoed beurs in Nürnberg op www.RC-Junkies.nl of via twitter : Bart Banaan (Bart_Banaan) on Twitter