ik ben heel blij met alle mensen die hun tijd beschikbaar stellen om dit allemaal mogelijk te maken. En ja, daar kunnen fouten gemaakt worden maar dat is dan eenmaal zo. Eventuele kritiek kan er dan ook alleen op gericht zijn om het jury proces beter te maken. Anders moet je gaan schaatsen of hardlopen of zo. Volkert
Nou bij schaatsen schijn je weer coaches te hebben die het verkeerd voorzeggen, daar schiet je dus ook niet mee op Verder ben ik het 100% met je eens.
Ik denk dat het punt wat ik probeerde te maken een breder draagvlak heeft dan ik aanvankelijk dacht Het blijft tenslotte toch onze hobby
Ik kan je niet volgen Bert.. bedoel je te zeggen dat we het eens zijn, of dat jij iets anders bedoelde en denkt dat meer mensen het dáár mee eens zijn? Uiteindelijk is het voor iedereen hobby en besteden we er allemaal tijd aan. Ik kan dus óók begrip opbrengen voor de vlieger die hard getrained heeft, dan een resultaat krijgt wat ie niet verwacht had (ongeacht of dat terecht is of niet) en daar even over moppert. Niets menselijks is de F3A vliegers vreemd, volgens mij. Het mes snijdt aan twee kanten. De vliegers dienen te accepteren dat het een jurysport is, maar de jury moet ook accepteren dat vliegers mensen met emoties zijn. Voor zover ik weet, gebeurd dat ook wel en zitten we nu over een non-probleem te praten? Zijn er vliegers weggelopen vanwege de jurering, of zijn er juryleden weggelopen vanwege de vliegers?
Het hele verhaal van Bert is compléét langs mij heen gegaan in ieder geval, ik heb ook niemand er over horen praten gisteren Een aantal andere aanwezigen hebben ook niemand kritiek horen geven op de jury...
Geen 4 sec rugvlucht! Rolt ie wel in en weer uit? Tsja, als ie met zon fladderkist kan winnen (chapeau!) is zon avatar ook niet moeilijk meer
Voor diegenen die het interesseert, of die alles nog eens na willen pluizen, de complete scores staan nu ook op de site, inclusief juryanalyse. http://kunstvlucht.modelvliegsport.nl/F3A/2010/Uitslagen%202010/Oss/Wedstrijdoverzicht%20B%20Oss.pdf (f3a - b) http://kunstvlucht.modelvliegsport.nl/F3A/2010/Uitslagen 2010/Oss/Wedstrijdoverzicht C Oss.pdf (f3a - c)
En; http://kunstvlucht.modelvliegsport.nl/F3A/2010/Uitslagen 2010/Oss/Juryanalyse C Oss 2010.pdf http://kunstvlucht.modelvliegsport.nl/F3A/2010/Uitslagen 2010/Oss/Juryanalyse B Oss 2010.pdf
Trommelgeroffel................................................... TADAA!!! weitere Bilder 2 meter schoon aan de haak voor Bas
Hehe.. voorlopig zitten ze me goed op de hielen in de C. En eerst maar eens afwachten of alles snel genoeg hier is.
Ja, zal wel weer niet, aswolk enzo..... Naja, de eerstvolgende wedstrijd is 29 mei, dus hij heeft nog even (en jij ook)
Ik heb destijds ook naar de Remedy gekeken. Wat me weerhield was het gewicht. In combinatie met een 20cc methanolmotor met reso kwam je uit op 5600 gram. Volgetankt iets van ruim 6 kg. Natuurlijk wil ik jullie niet ontmoedigen maar ik denk dat je met een elektro setup van zo'n 2.0 kg alleen maar zwaarder zult uitkomen. Nu kun je natuurlijk wel iets besparen door onderdelen te vervangen door carbon e.d. maar binnen de 5 kg grens blijven lijkt me een zware opgave... Welke elektro set-up komt er in?