Spark vs Integral

Discussie in 'F3A' gestart door brabo in het buitenland, 23 mei 2010.

  1. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    die E- neptuno is toch ook een kostbaar model? zit dat niet in de prijsrange van 1500 plus..
     
  3. brabo in het buitenland

    brabo in het buitenland

    Lid geworden:
    8 apr 2007
    Berichten:
    170
    Locatie:
    Son en Breugel
    Yep, ze zeggen hier in China: "Voordat het nieuwe kan arriveren, moet het oude eerst vertrekken"

    Ik was al langer wat aan het rondkijken, maar dit was inderdaad wel erg zuur. Te meer daar ik al een koper had voor de E-Nep. Is overigens mijn eerste serieuze crash sinds 2,5 jaar en sowieso de eerste met een duur model. Dus ik mag niet klagen....


    Euuhhhhh......rommel ? ;-)

    De electro variant kost ongeveer 1500 USD ex invoer en transport. Dat is de composiet versie, gekleurd in de mal. Daarvoor had ik een volhouten brandstof versie, gebouwd en gespoten zoals de japanners dat doen en die is 1700-1900 USD. Dus ja, behoorlijk kostbaar. Maar vergeleken met Oxai nog steeds een stuk goedkoper.
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.781
    Locatie:
    Almere
    ? Je was toch niet in Utrecht? (vergelijkbare ervaringen :))
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.896
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    is het prijskaartje de referentie, of de kwaliteiten als toestel ?
     
  6. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    @gerard,

    ik vroeg het puur uit nieuwsgierigheid.. ik verbind geen waarde oordeel aan de prijs..
     
  7. brabo in het buitenland

    brabo in het buitenland

    Lid geworden:
    8 apr 2007
    Berichten:
    170
    Locatie:
    Son en Breugel
    Dat is al wat jaartjes geleden dat ik in Utrecht was. Sowieso heb ik de laatste 25 jaar nog nooit (geprobeerd) te vliegen met een modelvliegtuig, dus dat lijkt me sterk ;-)


    Voor wat je krijgt is het een hele competatieve prijsstelling. Heel goed vliegend toestel, beter dan menig Oxai, super structuur, goede finishing, goede hardware etc etc. Echt waarde voor je geld.

    Dat blijkt ook wel want de fabriek zit helemaal vol tot ver na de zomer met grote orders uit Japan en USA. Waarbij met name de Japanners toch echte zeurdozen zijn mbt kwaliteit.

    Helaas voor mij betekent dat te lang wachten, dus daarom iets anders.
     
  8. brabo in het buitenland

    brabo in het buitenland

    Lid geworden:
    8 apr 2007
    Berichten:
    170
    Locatie:
    Son en Breugel
    Nou, ik heb de bevestiging van Krill binnen en ze hebben beloofd om hem volgende week op te sturen. Ik ben benieuwd...

    Nou had ik een vraagje: wat zijn de servo's die het beste passen in een Spark ? Zitten er in de vleugels gewone standaard maat servo's of van die Futaba wingservo's zoals de 9154 ?

    Roald
     
  9. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
    de rib in vleugel waar servo uitsparing is voorzien passen de standaard formaat servo's in
     
  10. Hans Meij

    Hans Meij

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.540
  11. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Bestellijstje:

    3 x Futaba BLS 451 (aileron/rudder)
    2 x Futaba BLS 153 (elevators)

    Nee ga er geen discussies over voeren, maar dat is wat ik er in zou zetten. Gewoon erg goede servo's.
     

Deel Deze Pagina