Ja de motor die Pir3lly verkoopt heeft lagers die aan vervanging toe zijn, daar is hij ook heel eerlijk in in zijn verkoop topic. Hoezo ?
Dat wist ik niet en dacht dat dat misschien betere lagers waren dan die er in zitten en je ze beter preventief kon vervangen.
Dat laatste is waarschijnlijk ook mogelijk. In principe gaan de lagers best wel een tijd mee, maar met zoveel toeren is het natuurlijk een keertje afgelopen. Je hebt ze er in principe heel makkelijk uit.
Met bison sec lijm. Moet wel vermelden dat die gebroken was op de schroefdraad in het kunststof. Dus hij kan zich goed vastzetten. Als je het metaal tegen metaal moet lijmen zal t niet stevig genoeg zijn. Heb m nog niet gebruikt, maar weet zeker dat die wel n tijdje mee gaat. Maar die dingen zijn nieuw ook zo duur weer niet...
Dingen die ik niet begrijp .... Gisteren liet een kameraad een boekje van Traxxas zien, met daarin de 5608 E-Revo BL. Opbouwend naar de topsnelheid stonden er in een aantal tabelletjes wat verschillende configuraties, en wat zie ik als hoogste configuratie bij de tandwielverhouding staan ... Is die tandwiel verhouding niet te zwaar heren uit de praktijk?? Worden de ESC en de BL motor dan niet te warm ??
Wat vinden jullie van dit voor de E-revo Heb dit net aangekregen gisteren. Zou de revo toch op zijn minst zeer splashproof moeten maken en een hele hoop vuil moeten buitenhouden.
Ja prachtige vuilafstotende isolatielaag hoor Nou heeft je motor voor in de winter ook een muts op z'n kop Alleen vrees ik dat het de warmte dus ook binnen zal houden
Jah dat is het enige waar ik ook mee inzit. De stof zou goed moeten kunnen ademen volgens specs. Maar ik weet het nog niet zo direkt eigenlijk. Zal eens moeten gaan rijden volgend weekend en kijken hoe de temps oplopen. Waterproof is het in ieder geval al wel want heb net een glas water in de stof gegooid en er kwam maar sporadisch een druppeltje door dus op dat punt zit het wel snor denk ik. De stof is polypropylene en word veel gebruikt in verschillende dingen.
Kan best hoor, maar dat is echt alleen voor speed runs. Dus absoluut niet mee gaan offroad bashen. Zelf heb ik 22-54 al getest. Daarmee werd ie niet veel warmer en kon ik zelfs af en toe nog wat offroad rijden. Natuurlijk wel altijd goed je temperatuur in de gaten houden.
Ee mannen, heb zojuist een voorste draagarm naar de filistijnen gereden. krijg je met die schansen bouwen.. Heb ik m net uitgebouwd en dan zie ik dat er LT op staat, net zoals bij de rockers. Maar dat is toch gewoon toeval,he? Je hebt toch alleen maar de 5331 en 5332, toch? Is dit een goed moment om over te stappen op iets anders, van RPM of zo? Heeft iemand mss ook n linkje waar te bestellen..in nederland?
wel leuk gedaan maar je kan er misschien net zo goed een bad muts omheen doen (leuk kleurtje ofzo), waarschijnlijk goedkoper en makkelijker verkrijgbaar. Als je met de juiste vertanding en lipo rijdt zal je zowieso niet snel problemen krijgen met je temp.
Ziet er leuk uit, maar ik denk niet dat het echt werkt. Zo te zien zit die zak ook onder de auto? Als ik zie wat voor krassen ik onder op de auto heb... En daarbij, ik rij de erevo nu 2 jaar, en eigenlijk nog nooit scht de behoefte gehad om 'm een jas aan te doen. De regelaar wordt niet echt vochtig op de plek waar die zit. En vies wordt ie daarboven op ook niet echt. Mijn stabi's prikken zoiezo al meteen door de stof heen
Wel heb er 2 gekregen voor 16.5 britse pond inclusief verzending (had pakje op 2 dagen binnen trouwens)