Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Vind ik raar zeg, die van mij staat gewoon helemaal naar beneden.

blackberryMathijsmedia158_zps33c637ed.jpg
 
klopt

maar ik vind het er wel gaaf uit zien vanavond eff me bunper er weer op bouwen zit niet helemaal recht maar goed genoeg voor de eerst keer als hij maar stevig genoeg is
 
vering af stellen

ik heb er totaal geen verstand van maar wil graag toch leren hoe dat moet
nou is mijn vraag hoe moet dat of is de normale setting goed genoeg om er mee teleren rijden
 
Als je een compressor heb, dan die gebruiken. Alleen de lagers vermijden, en die met een borsteltje afvegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag met de rustler en de stampde een rondje fietscross baan gedaan

de rustler kwam soms wel 40cm van de grond en ging wel lekker
door de modder/klei met het hoge gras had hij wat moeite

de stampde had het allemaal net iets makkelijker
 
vandaag met de rustler en de stampde een rondje fietscross baan gedaan

de rustler kwam soms wel 40cm van de grond en ging wel lekker
door de modder/klei met het hoge gras had hij wat moeite

de stampde had het allemaal net iets makkelijker

Nou is dit wel een Rustler topic, maar dan kun je nog steeds wel voldoende e's gebruiken als je het over de Stampede hebt ;)

Die fietscross baan was toch niet toevallig in het Zuiderpark in Rotterdam?
 
Nee in Nijmegen morgen gaan we misschien weer

De schroefjes van de vering van de stampede waren wel los geraakt
Wel leuk om te leren sturen

Moet wel eff kijken hoe ik de voorbanden kan uitlijnen hij trekt na rechts nu
 
Vandaag de originele achterbanden er weer op gezet en ik kan gewoon weer rijden zelfs beter dan eerst

Wel na een rare bocht een velg kapot gereden
 
Ik was van plan de proline dirthawks te bestellen en te tapen en gaatje in maken met een revolvertang, maar aangezien de banden nergens binnen nl goed beschikbaar zijn, ben ik van plan om ze al op velg gemonteerd te bestellen.

is het dan slim om toch even gaatjes in de banden te boren met boormachine, of wordt dat afgeraden?
slijten de banden nou eigenlijk ook sneller als ze niet getaped zijn?
 
Ik ben niet zo een fan van gaatjes maken in de band zolang de banden al verlijmt zijn. De beste manier die ik ervaren heb is een staafje goed verhitten (rood gloeiend) en die door de band prikken. (Uiteindelijk vond ik het nog niet super geworden).
 
Waarom wordt boren afgeraden? de kans dat het foam wordt geraakt en dan gaat doorscheuren?

en heeft tapen invloed op de slijtage van de banden?
 
Laatst bewerkt:
wat voor een achterbanden gebruiken jullie? voor een mix van asfalt en fietscrossbaan

ook wat is een goedekopen manier om uit tevinden hoe hard de auto rijdt.

ik wil niet er met een echte auto langs rijden want ik vrees met mijn stuur kunsten dat ik er onder schiet.

een fietscomputer ofzo werkt dat?
 
wat voor een achterbanden gebruiken jullie? voor een mix van asfalt en fietscrossbaan

ook wat is een goedekopen manier om uit tevinden hoe hard de auto rijdt.

ik wil niet er met een echte auto langs rijden want ik vrees met mijn stuur kunsten dat ik er onder schiet.

een fietscomputer ofzo werkt dat?

asfalt en los/hard zand van de crossbaan is best een verschil, dan zul je naar all terrain banden moeten gaan kijken.

Als je een smartphone hebt kun je daar een gps speed app op kunnen downloaden, heb ik ook al een paar keer gedaan.
 
past een revo kap niet toevallig op de rustler? welke zoiezo wel? en kun je lipo en nimh accu`s allebei op de zelfde lader opladen?

ik ben een beginner zoals je merkt
 
Kreeg hem achter niet lager omdat de vering in de weg

Moet nog wel de motor afstellen want hij reageert nu tot half gas normaal en daarna gaat hij gewoon tehard en spint hij dit is wel op straat oer hem nog proberen in het zand

Morgen zet ik hem dus op level 1 en als hij dan nog spint
Moet k iets anders bedenken

Als je de body mount er af haalt en dan dit doet komt de body achter wel wat naar beneden;
DSC_0487.JPG


Op een Stampede;
DSC_0431.JPG


Op een Rustler;
DSC_0490.JPG
 
Back
Top