Zo, we schrijven weer... pfff Lang geleden hoor.
Ook ik heb geen ervaring met een 4#3A maar vlieg leuk rond met een B-model. Ik meen me iets te herinneren van iemand welke zijn flybar paddles een beetje smaller had gemaakt. Laat mijn pa dat nu ook een tijd geleden al hebben gedaan nadat er eentje gescheurd bleek. Nood breekt wetten moet hij hebben gedacht en zodoende. Hij bleef tot vanmiddag vertellen dat hij hierdoor veel stabieler is geworden. Me dunkt! De paddles hebben nu minder effect op de stuurinputs en daardoor is hij idd makkelijker, lees rustiger, te sturen.
Net dus ook mijn paddles smaller gemaakt. Ter indic; Standaard zijn ze op de schuifmaat 16.4mm breed en nu dus 12.5mm. Eerlijk toegeven, pa heeft gelijk gehad. Ik vind m nu weer iets rustiger... Het is het proberen waard als je een gescheurd exemplaartje hebt... ;-)
Groetjes,
Ook ik heb geen ervaring met een 4#3A maar vlieg leuk rond met een B-model. Ik meen me iets te herinneren van iemand welke zijn flybar paddles een beetje smaller had gemaakt. Laat mijn pa dat nu ook een tijd geleden al hebben gedaan nadat er eentje gescheurd bleek. Nood breekt wetten moet hij hebben gedacht en zodoende. Hij bleef tot vanmiddag vertellen dat hij hierdoor veel stabieler is geworden. Me dunkt! De paddles hebben nu minder effect op de stuurinputs en daardoor is hij idd makkelijker, lees rustiger, te sturen.
Net dus ook mijn paddles smaller gemaakt. Ter indic; Standaard zijn ze op de schuifmaat 16.4mm breed en nu dus 12.5mm. Eerlijk toegeven, pa heeft gelijk gehad. Ik vind m nu weer iets rustiger... Het is het proberen waard als je een gescheurd exemplaartje hebt... ;-)
Groetjes,