CopterX 450 SE

Nja, 3D ben ik echt nog lang niet aan toe. Hoveren gaat al redelijk en vooruit/achteruit/links/rechts ook. Draaien en rondjes vliegen is nog niet helemaal mijn ding, maar alles komt met de tijd. Wil niet om de haverklap crashen omdat ik teveel probeer :)

Daar hebben we een sim voor toch? :)
 
Ziet er netjes uit toch ?
Ik zou het trainingskruis er onder uit halen. Wordt ie nog stabieler van.

Gewoon lekker op je eigen tempo nieuwe dingen toepassen. Das beter voor de portemonnee
 
Ziet er netjes uit toch ?
Ik zou het trainingskruis er onder uit halen. Wordt ie nog stabieler van.

Gewoon lekker op je eigen tempo nieuwe dingen toepassen. Das beter voor de portemonnee

Trainingskruis zit eronder voor de eerste paar testvluchten, daarna gaat ie idd weer weg. Hij is net nieuw en afgebouwd, dus nam liever het zekere voor het onzekere.
 
Verstandig besluit. Deed ik in het begin ook met mijn King.
Zodra ik er grof aan gesleuteld had, eerst het trainingskruis eronder.
 
het hele trainingskruis heeft geen enkele zin meer zodra je hoger dan 30 cm gaat .
 
goededag mede X vliegers

nu me Copterx 450 se weer is opgebouwd wil ik weer gaan testen
Ik heb net speiling gevonden op me flybar link
Als ik de link naar beneden duw gaan me rods van me swasharms en swashplate beetje bewegen/ denk zo een 1 a 2mm, alles zit vast

Voordat ik weer een blunder verga wil ik dit liever ff zeker weten.

Hoe kan ik het beste me gyro testen op juiste richting?? Me gyro die erbij zat een cheape clone was de reverse stuk dus de heli tolde als een gek.
Ik heb nu een Logitech 2100T combo en wil niet dat weer me heli told en weer stuk gaat.
Als dit goed is kan ik me blad spoor weg halen en 2e vlucht proberen te maken :)
 
het ringetje wat de pitch van de staart blades bepaalt beweegt in de richting van de stuwkracht. Dus als je de heli rechtsom draait, zo dit ook naar rechts moeten bewegen om het tegen te gaan.

Als je de HH bedoelt dan zul je toch moeten gaan vliegen. Of je moet een draaiende installatie weten te maken met heel weinig wrijving.
 
Vandaag 4 accu;s wezen vliegen, nadat hij ongeveer 4 weken aan de kant stond door een defecte zender. Tussendoor wel kunnen vliegen met een vliegtuigje van schuim (AXN-floaterjet van hobbycity).

Merkte dat ik helivliegen nog lang niet verleerd was, en door het vliegen met een vliegtuig lang niet zo bang om beetje rondjes te maken en dergelijke. :)

Heerlijk om weer eens heli te vliegen, was echt te lang geleden :)
 
Net ook een copterx cx 450ae v2 besteld (voor €61,68 EUR in huis).
Electronica koop ik later wel aangezien ik geen ervaring heb met heli's en me er eerst in ga verdiepen.
 
Net ook een copterx cx 450ae v2 besteld (voor €61,68 EUR in huis).
Electronica koop ik later wel aangezien ik geen ervaring heb met heli's en me er eerst in ga verdiepen.

mag ik eens vragen waaar je die besteld hebt?? ben van plan er ook 1 te kopen...

alvast bedankt..

groet
 
en waarom is de se versie zoveel duurder dan?

bij de v2 se en ae verschilt toch alleen het aluminium en carbon??

of heb ik dat mis??

en kun je ze niet mailen of ze er 2 kunnen sturen? dan delen we de verzendkosten..

groet
 
Laatst bewerkt:
Klopt, verschil is Alu of Carbon inderdaad.
denk dat de AE te weinig verkocht wordt waardoor hij in de aanbieding is.
prijsverschil normaliter met AE en Carbon is minimaal.

Verzendkosten delen? ik heb hem al een week geleden besteld is is reeds verstuurd.
 
oke,

en kan ik alle electronica uit mijn belt cp v2 gewoon overzetten in een copter x?

de servo's zijn al wel vervangen want die esky shit is waardeloos.

en hoeveel tands motortandwiel is het meest gangbaar/ aan te raden voor beginners?

groet
 
Back
Top