ja 2 om te proberen weer 7 cell maar nu met 5000mah om de rijtijd wat te verlengen, want met deze dat ik nu heb van graupner kon ik maar 15 min volgas en dan nog een 5 min op gemakje en dit was het, normaal steek ik dan nog een paar volle, maar na lezen hier op het forum, wil ik wel iets nieuws, ik heb weer enorm getwijfeld over lipo's, maar dan moet ik al mijn matriaal die ik nu heb wegdoen om alles nieuw te kopen, want ik wil geen brol kopen maar meteen goede kwaliteit, maar het komt er zeker binnenkort eens van, ben al stiekem aan het rondkijken, maar mijn vrouw is er ook nog, en ze vind dit stom om nu dit aan de kant te zetten voor nieuw , dit is het nadeel van getrouwd te zijn aan de andere kant rijden we soms samen ik met de ERBE en mijn vrouw met de rustler vxl,
Hoe duur waren die NiMH dan? 4A 5A 20C = $40 4A 5A 25C = $47 4A 5A 30C = $50 4A 5A 35C = $70 4A 5A 40C = $65 5S 5A 20C = $50 5S 5A 25C = $55 5S 5A 30C = $63 6S 5A 20C = $55 6S 5A 25C = $70 6S 5A 30C = $76 6S 5A 35C = $100 6S 5A 40C = $98 Geloof mij / ons. LiPo geeft ZOVEEL meer power dan een simpele NiMH, dat is amper voor te stellen. Daarna nog het feit dat NiMH niet echt goed is voor je MMM (maar daar hebben we het al over gehad ).
Kan mij voorstellen wanneer je "alles" nieuw moete halen, je enkel de lader bedoelt, een nimh kun je met 99% van de lipo-geschikte laders ook prima laden...
nieuw kapke gewoon uit verveling eens tot aan de shop geweest vandaag! na vorige week nieuw schoentjes te hebben gekregen. kreeg hij vandaag een nieuw jasje.ik vond het kleur wel mooi.nog niet veel eerder gezien!
Ik heb vanacht ook een nieuwe body gekocht denk dat ie niet op de revo past dus gaat ie op de e-maxx of misschien wel op een toekomstige flux
Die is gaaf zeg! Volgens mij heb ik wel eens eerder zo'n model kap gezien op een e-revo, dus ik denk dat ie wel passend te maken is. Heb je hem zo gespoten gekocht?
ik hoop voor je dat hij past.echt tof kapke. ik zeg ook niet dat mijn uniek is he.ik heb ze gewoon zoveel nog niet gezien!
This 1967 GTO body is brand new and looks awesome! The body is custom painted on the inside using Spaz Stix & Faskolor paints. The body has been sealed using black paint then Faskolor sealant and is nitro proof. This is a show quality body! Custom True Fire paint scheme on a Black base coat base coat! Tinted windows and Chrome trim painted on this body too. The remaining HPI decals are included The 1967 GTO body is HPI part# 17000, 20" long fit's and is compatible with, Traxxas, E T Maxx, T-maxx 3.3, Revo 3.3, MGT. LST HPI Savage trucks and more like scale trucks. No body mount holes have been drilled. As always the body in the PICS is the body you will receive.
Ook mooi!! CUSTOM PAINTED BODY E T MAXX REVO 3.3 SAVAGE MGT LST - eBay, Trucks, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 31-dec-09 04:15:31 CET)
Niet mijn smaak, deze kappen horen op onroad modellen vind ik. Heb m wel eens op een savage gezien. Die gast op ebay heeft zeker mooie kappen te koop staan.
hallo ik ben nieuw en heb me deze middag een e revo brushless gekocht een heel dik machiene moet ik zeggen, maar ik heb wel enkele probleempjes, 1) bij deze wagen zit de handleiding van de gewone e revo! kan er mijn iemand de handleiding van de bl bezorgen of nog beter in het nederlands? 2) ook zit er een 2.4 ghz zender bij waar ik ook niets van snap ,ik zie hier op een bijgevoegd blad ,dat er ook een fail safe zou inzitten , weet iemand hoe die zender moet worden ingesteld? ik ben nogal slecht in engels,ook zie ik een set knop op de zender staan waar ik niets vanaf weet,ook de handleiding zou intersant zijn, ook hangt er aan de auto en zender zelf een zeer kort antenneke ,ik heb mijn twijfels over het rij bereik ,iemand ervaring? 3) ook vind ik de shocks nogal slap ik kan met 1 vinger het achterste tegen de grond duwen , het voorste gaat iets moeilijker is dat normaal? ik wil nog niet meteen die andere vering steken , maar zou dit helpen als ik de standard veren wat aandraai? ik vind het nogal vervelend als je een auto koopt van 699 euro dat je moet beginnen zoeken voor een juiste handleiding, en eerlijk ik heb er wat schik van als ik hier mijn accu's insteek dat de revo vooruit vliegt ofzo hopelijk kan er iemand mijn helpen, alvast bedankt
De handleiding die jij hebt is de enige. Er zitten zo goed als geen verschillen tussen de brushless en de normale, behalve dan motor, regelaar en de wiel meenemers (als ik het goed heb). Wel zit er een aparte handleiding voor de regelaar bij. Daar zou wat meer info in moeten staan. Over failsafe's op de standaard zender kan ik weinig vertellen. Je zou het uit kunnen proberen door 1 kant op te sturen, iets gas te geven (met het model van de grond af) en daarna de zender uit te zetten. Gooit ie het gas dicht en veranderd de stuurstand wel/niet, dan werkt de failsafe. Blijft ie doorgaan, dan zit er geen failsafe op. De set knop op de zender is geloof ik alleen maar om de zender de eerste keer op de ontvanger te binden (daar zit ook een knopje op). De korte antenne is juist normaal met 2.4Ghz. Dat werkt perfect. Shocks horen wat soepeltjes te staan, maar afhankelijk van je ondergrond, kun je ze iets aandraaien. Persoonlijk heb ik na een paar rondjes al gauw de andere veren erop gezet (zilver voor en blauw achter). Dat vond ik al een stuk beter. In principe kan je auto niet voorruit schieten als je accu's aansluit. Je moet natuurlijk altijd eerst je zender aanzetten. Maar als de esc merkt dat je gas niet neutraal staat, dan zal ie een fout geven en het niet doen (geloof dat ie dan rood blijft knipperen).
Ik weet niet of het hier al eens vermeld is (dacht het niet), maar ik zie hier al die mooie kappen voorbij komen en af en toe lees ik wat ontevredenheid over bodyclips ed... dit kwam ik tegen op marktplaats... wellicht een optie?? Zillion Body Parts Lees ook even de reviews, deze zijn duidelijker van wat het allemaal voorstelt dan de site zelf.
ik denk dat als ik een flinke klap maak met mijn revo of emaxx de kap niet meer zo goed blijft zitten!