Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Hallo,

ik heb een vraagje over mijn Traxxas E-Maxx

Hij rijd perfect maar steeds komt de spur los...

Het is een metalen spur ik weet niet hoeveel tanden hij heeft

hij bestaat uit 2stukken en het buiten stuk komt steeds los van het binneste

ik heb er boutjes in gestoken en met seconde lijm aan elkaar proberen te houden meer dat helpt niet !

na 1keer rijden is hij weer los

Wat kan ik er aan doen graag tips

Mvg
Je hebt een Robinson Racing Double disc slipper kit met 65t stalen ring.
Gebruik je enkel de vijsjes of ook moertjes aan de andere kant? Dat zou het probleem kunnen oplossen en anders kan je misschien eens gewone thread lock (blauw) gebruiken...
 
als eens gedacht om aan de moertjes een dikke druppel soldeersel te laten vallen?
de spur gear zit toch beschermt he dus dat soldersel zal wel niet los komen komen?
of als je een las apparaat hebt? gewoon vast lasen dan :D

laat misschien eerst eens je pa die moertjes vastdraaien kan ook al helpen ;)
 
Laatst bewerkt:
heb een kap maar gekocht en wil na veel uren werk even me e-maxx laten zien hier. heb bijna de hele aandrijving vervangen. om straks brushless te gaan rijden. hoop straks op de beurs in dortmund een leuke set aan te schaffen voor me e-maxx. heb een kap gekocht en die zelf gespoten.
en ben er vanaf gestapt me e-maxx dubbel brushless te maken ;) ( deze topic hebben meerdere mensen waarschijnlijk gelezen )
groeten ray

 
Laatst bewerkt:
Ik rij met een MMM en dat bevalt heel goed!!

Heb in mijn Rustler een velineon setje zitten maar kan me toch niet indenken dat 2 van die setjes als een MMM is.

Gewoon een MMM helemaal top of een xzrun 150 ook mooi!
 
Ik rij met een MMM en dat bevalt heel goed!!

Heb in mijn Rustler een velineon setje zitten maar kan me toch niet indenken dat 2 van die setjes als een MMM is.

Gewoon een MMM helemaal top of een xzrun 150 ook mooi!


mij bevalt de mmm net iets minder omdat ik er al veel problemen mee heb gehad en met een velineon nog geen
wat me ook niet echt bevalt aan en mmm is als je traag rijd dat dat niet gaat zonder schokken eens leuk traag door grove aarde rijden is daarom bijna onmogelijk
 
mij bevalt de mmm net iets minder omdat ik er al veel problemen mee heb gehad en met een velineon nog geen
wat me ook niet echt bevalt aan en mmm is als je traag rijd dat dat niet gaat zonder schokken eens leuk traag door grove aarde rijden is daarom bijna onmogelijk

Da's bijzonder, ik denk dat er ergens iets mis is. Ik heb een E-Revo met MMM. Dat rijd perfect, ook op minimale snelheid. Heb zondag voor de gein nog samen met een crawler op een ruig stukje terrein gereden. Gaat uitstekend.
 
Da's bijzonder, ik denk dat er ergens iets mis is. Ik heb een E-Revo met MMM. Dat rijd perfect, ook op minimale snelheid. Heb zondag voor de gein nog samen met een crawler op een ruig stukje terrein gereden. Gaat uitstekend.

ja? bij mij als ik zeer traag rij schokt de motor altijd.
ook als ik iets vooruit wil duwen gaat dat niet, hij piept dan en rijd niet meer tot als je niet meer duwt.
ik heb dat vanaf het begin zou dat een fout in de motor kunnen zijn?

ik dacht altijd dat dat zo was omdat ze zeggen dat die magneten zo sterk zijn in die mamba motors?
 
Traag rijden gaat bij mij ook prima heb ook een MMM in mijn Summit en dat gaat bijzonder goed.

@ nick de MMM op 6s zoals in je handtekening wl natuurlijk wel heel graag vooruit probeer eens 3s dat doe ik in mijn Summit 2x 3s 5000 paralel heel lang rijden en toch een stuk meer power dan stock! Gewoon een verloopkabeltje er op en lekker langzaam rijden!
 
leuk dat jullie hem mooi gespoten vinden ;):D
ik ga op de beurs wel even kijken wat voor mij geschikt is. ik hou van snelheid en wil dat me e-max dan ook min 80 moet lopen over het zand hier.zie dat de mmm niet eens echt duur meer is op ebay.
 
@rayplay,

Weet niet zeker maar is dat de achterkant van een F1 powerboot?
 
misschien dat ik er met de tijd een ezrun zal insteken maar voorlopig eens kijken wat hij allemaal aankan.
het is eens iets anders he in plaats van altijd zo snel te gaan
 
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier en heb al meteen een probleem.
Ik heb een emaxx met een BL motor en na een halve accu leeg rijden is mijn hoofdtandwiel gesmolten.
Zijn er al 2 kapot.
Zet ik het kleine schroefje te strak of wat doe ik verkeerd?

Hier wat foto's van de tandwielen.

21848966.jpg


92226942.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top