nieuwe motorblok voor buggy

De spider zorgde voor meer sperwerking dacht ik ....

De 5000 voor is wel oke maar 10.000 in het midden is een beetje aan de zware kant.

Achter zou ik eerder lager gaan als hoger Mario ;)
 
10K midden kan op zich ik rij met een buggy (1:8) momenteel bv 15-10-7
Anyway Spider heeft meer sper ivm de meer tandwielen.

Een stofje tja denk dat weinigen erop letten en eigenlijk hetzelfde doen als jij. Afdekken en pas weghalen als het filter erop gaat.
 
Maar niet met zo'n overpowerde .28 denk ik Jerome :?: ;)

Stofjes op de carb blijf je altijd wel houden , zweeft nou eenmaal veel troep door de lucht ... Zolang het geen zandkorrels zijn en je de carb afdekt met b.v. van die mooie dopjes is er niet veel aan de hand ...
 
dus die stofjes kunnen geen schade aan richten?
je kan dit alleen voorkomen door in een vacuüm te gaan werken en ik denk dat bijna niemand daarvoor de spullen in huis heeft tenzij je bij NASA woont :P
 
Nee stofjes kunnen geen kwaad ... Das zacht materiaal wat je zuiger niet zal beschadigen... De echte narigheid das zand en dergelijke , dat is wel schadelijk en daarmee moet je oppassen ;)
 
ik heb een force fc32 5,25cc dit is een zeer snel en degelijk motortje trekt mooi op zen achter willen weg bij vol gas deze motor kost rond de 159euro en is zeker een zeer goede motor
 
weet ik 5,25 is ook beetje groot maar wel leuk als je er goed mee om gaat! met optrekken komt tie echt redelijk ver om hoog met zijn voor wielen! maar dat vindt ik alleen maar leuk om te doen! voor de rest heb de buggy er geen last van dat motortje beetje sterk is! en dat tie veel zuipt klopt wel maar valt allemaal wel mee! rij ongeveer 10 minutjes op een tankje van 150cc! me vorige motor hpi 4,1cc verbruikte wel iets minder maar dat mag de pret niet drukken! als de brandstof op is koop ik gewoon en nieuwe bus! dus verbruik is het probleem niet!
 
wel als ik achterlijk vaak de pits in moet rijden om te tanken en ik zal dan veel wielspin krijgen waardoor je ook moelijker door de bocht gaat
 
Haal een leuke 3.5cc,, met dichte backplate, startbox versie, en liefst nog competitie gericht en je rijdt al die 4.1c+ Blokken straal voorbij...
 
Daar was ie al achter Anko ;)

Dat van die .32 slaat ook nergens op .... Afgezien van op kunnen scheppen dat je met een 5,25cc rijdt heb je er geen fuck aan in een buggy... Zelfs in een truggy of MT niet eigenlijk , maar goed .... Je hebt ze er altijd bij....
 
Whahahahaha ... Idd ja ...

Ik hou het lekker bij de R&B S7 of de Picco/Mega ZX21 offroad race , meer dan genoeg vermogen voor in een buggy .....
 
Haal een leuke 3.5cc,, met dichte backplate, startbox versie, en liefst nog competitie gericht en je rijdt al die 4.1c+ Blokken straal voorbij...

zo als eerder in het topic vermeld ik rijdt al op een 3.5 cc met dichte backplate

de volgende wordt alpha plus f850
 
probeer eens een Werks B3 pro , of de B5 pro, en als je budget het toelaat een B7 pro ceramic.
lekker snel, zuinig en betaalbare 3.5 cc motors.
Zeker met een combinatie met een Werks uitlaat
 
Laatst bewerkt:
Daar was ie al achter Anko ;)

Dat van die .32 slaat ook nergens op .... Afgezien van op kunnen scheppen dat je met een 5,25cc rijdt heb je er geen fuck aan in een buggy... Zelfs in een truggy of MT niet eigenlijk , maar goed .... Je hebt ze er altijd bij....

waarom niet? heb niets met opschepen temaken! is gewoon leuk moet wel wat vaker tanken maar dat mag toch geen probleem zijn? buggy rijd er zeer goed mee! ik doe zelf ook nooit geen wedstrijden mee! gewoon lekker ruig raggen! zelfde als vroeger brommers en zo die je opvoerde alles waar een motor op zit vind ik gewoon leuk om zo veel mogenlijk kracht en snelheid uit te halen! heb ook en puchje gehad die reed volgens me pa met auto er achter zo en 120kilometer peruur! dus waarom en brommer wel opfokken en een nitro auto niet? oke alles slijt harder maar dat is dus ook geen probleem alles is los tekoop iets versleten gelijk nieuw iets vaker als met een hpi4,1 blokje maar dat is toch niet erg?
 
Back
Top